مسئول عملیات سپاه ناحیه شهرکرد:

بكارگیری تاكتیك‌های رزم بر مبنای تهدیدات متصور در رزمایش الی بیت المقدس

سرهنگ پاسدار نبی الله جعفری در گفتگو با بسیج از بکارگیری تاكتیك‌های رزم بر مبنای تهدیدات متصور در رزمایش الی بیت المقدس 4 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۳۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج، رزمایش الی بیت المقدس4 با هدف نمایش اقتدار و ارتقاء آمادگی رزم بسیجیان در شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار نبی الله جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج، رزمایش مشترک گردان های بیت المقدس و امام حسین(علیه السلام) شهرکرد در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار می گردد.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس گفت: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار و ارتقاء آمادگی رزم بسیجیان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی، فعالیت های جمعی گردان، ایجاد آمادگی های عمومی و ارتقاء روز افزون توانمندی های رزمی و دفاعی، مردمی کردن دفاع و ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضای بسیج، از اهداف این رزمایش می باشد.

سرهنگ جعفری، همچنین از انواع ماموریت های تاکتیکی این رزمایش و بكارگیری تاكتیك‌های رزم بر مبنای تهدیدات متصور در رزمایش الی بیت المقدس شهرکرد خبر داد.

گفتنی است: این رزمایش در تاریخ پنجم و ششم آذرماه با حضور افزون بر 1300 نفر از بسیجیان شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش بسیج، رزمایش الی بیت المقدس 4 همزمان با هفته دفاع در سایر شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری به جزء شهرکرد (بعلت برگزاری کنگره ملی شهدای استان)، اجرا شده است.
ارسال نظرات