«بسیج دست قدرت خدا»

شعار امسال درهفته گرامیداشت بسیج «بسیج دست قدرت خدا» می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۴۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: در طول هفته بسیج در نشست های روشنگری، جنایت ها و دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران، روشن می شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی افزود: در فرهنگ شیعی مبارزه با استکبار منحصر در مقطع زمانی و مکانی خاصی نیست و بر اساس شعار«کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» این مبارزه همواره در جریان است.

وی گفت: در طول این هفته که از 29 آبان تا 5 آذر ادامه دارد، 30 عنوان برنامه در سطح پایگاه های مقاومت شهرستان زنجان اجرا می شود.

سرهنگ طهماسبی خاطرنشان کرد: حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه،دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری نشست 30 نشست بصیرتی و روشنگری برای اقشار مختلف بسیج، برگزاری نمایشگاه های مقابله با آسیب های ماهواره در سطح مدارس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، افتتاح سالن های روزشی و رزمی 9 دی، دیدار با پیشکسوتان و جانبازان و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان می باشد.

وی افزود: 5 آذر، مصادف با آخرین روز هفته بسیج، با حضور همه اقشار بسیج، تجمع بسیجیان شهرستان تحت عنوان شکوه ایستادگی و با هدف نمایش اقتدار بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن، در ورزشگاه شش هزار نفری انقلاب برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: از روز شنبه، 30 آبان تا پایان هفته بسیج 5 آذر نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای اقتصاد مقامتی در محدوده میدان قائم دایر خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار