خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی:

شکل گیری بسیج یک معجزه بود

حجت الاسلام معبودی بیان داشت: شکل گیری بسیج یک معجزه بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۵۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروز همزمان با فرارسیدن هفته بسیج  فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به همراه تنی از مسئولان سپاه با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به نقش بسیج در پیروزی انقلاب بیان کرد: پیروزی انقلاب و شکل گیری بسیج یک معجزه بود و این معجزه در جهت شکل گیری این نیروی مخلص و با ایمان که امام با تدبیر خود توانست بسیج را تشکیل دهد.

وی در ادامه افزود: تشکیل بسیج در طول زمان ثابت کرده است که بسیج  در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی چه در دوران 8سال دفاع مقدس و چه بعد از جنگ چقدر تاثیرگذار بوده و توانسته مشکلات و گره های کور ایجاد شده را باز کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت:در خیلی از کشورهای اطراف تمامی سعی خود را برای شکل گیری بسیج انجام داده اند اما موفق به شکل گیری این نهاد مردمی نشده اند.

حجت الاسلام معبودی در پایان با بیان این که حقانیت انقلاب تثبیت شده است گفت: حوادث زیاد،اشخاص مختلف و اتفاقات گوناگون در این سال ها آمدند و رفتند ولی بسیج همچنان با عظمت،افتدار و قدرت به کار خود ادامه میدهد و حتی کسانی که به انقلاب اعتقادی نداشتند امروزه می بینیم پیرو آرمان های انقلاب هستند.

 

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار