صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته بسیج 3120 دقیقه برنامه را بر روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۶۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صدا و سیمای مرکز زنجان مطابق هرسال برنامه ریزی های مختلفی را برای گرامیداشت هفته بسیج انجام داده است.

در این راستا معاونت صدای مرکز زنجان در نظر دارد با تهیه و پخش بیش از 1620 دقیقه برنامه با ویژه برنامه ها و برنامه هایی روتین تحت عنوان مدرسه عشق، عشق مدرسه سی، یک آسمان ستاره، بخش نمایش، ساعت به وقت جوانی، به رنگ نوجوانی، سلام زنجان، آوا و نوا، یاشایش، کندیمیز، برنامه های تامینی، هفته بسیج را گرامی بدارد.

معاونت سیمای مرکز زنجان هم قصد دارد با برنامه هایی چون ویژه برنامه امتداد، عطر آدینه، آلاچیق، مثل باران، نسل جوان و برنامه های تامینی و پخش به مدت 1320دقیقه رشادت مردیهای بسیجی های دلاور را به تصویر خواهد کشاند.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با برنامه ریزی انجام شده با تهیه و پخش بیش از 190 دقیقه برنامه در قالب گزارش های رادیویی و تلویزیونی، تهیه وپخش اخبار و گزارش های ارسالی به تهران در قالب خبر مکتوب برنامه های تولیدی رادیویی و تلویزیونی، تهیه و پخش خبرهای استانی در قالب خبر رادیویی و تلویزیونی، گفتگوی زنده خبری رادیویی و تلویزیونی، تولید و پخش تفسیر رادیویی و تلویزیونی اخبار و مراسمات این هفته را به سمع مخاطبین شبکه اشراق برساند.

ارسال نظرات