در استانه سی و ششمین سال گرامی داشت تشکیل بسیج مستضعفین سپاه کربلای مازندران بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۷۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲



خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج سپاه کربلای مازندران بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است؛

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً
«
برخی از آن مؤمنان، مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند صادقانه وفا کردند، پس برخی پیمان خود را به آخر بردند (تا به راه خدا شهید شدند) و برخی به انتظار (فیض شهادت) هستند و هیچ تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود راه ندادند

اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

36 سال از طوفان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر فرمان تشکیل بسیج مستضعفین می گذرد که در مکتب پر حماسه و انقلابی این تفکر و تشکل، فصل های مهم اقتدار و افتخار خود نمایی می کند.

بسیج، ثمره تازه انقلاب، درحالی متولد شد که هنوز چندی از عمر مولود پر ثمر انقلاب اسلامی نگذشته بود، دشمنان با هدف نابودی نظام الهی ایران به کشور تجاوز کردند.

با آغاز جنگ ویرانگر غرب و متحدانش، این لشکر مخلص خدا،حضور در صحنه دفاع از ارزشها و کیان اسلامی را در الویت قرار داده و خالصانه با جان فشانی خود مقاومت و پیروزی را هدیه همه آزادیخواهان عالم کرد.

با کسب پیروزی و توفیقات در جنگ تحمیلی، انگیزه فتح قله های علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سرلوحه بسیج قرار گرفت و برای بر پایی تمدن بزرگ اسلامی ، مقابله با استکبار ، یاری مظلومان و مجاهدت و مقاومت که شناسه ذاتی بسیج و بسیجی است همت دارد.

بسیج لحظه ای از راه پر مخاطره انقلاب و تداوم ارزشهای اسلامی خارج نشده و همواره با رصد تمام رویداد های داخلی و خارجی با آگاهی و هشیاری، به موقع و به هنگام اعلام موجودیت کرده و بد خواهان را رسوا کرده و به عقب می راند.

اراده خالصانه بسیج در پویایی اقتصاد، فرهنگ و سیاست چنان است گه امروزه نه تنها در داخل ، بلکه در خارج از مرزهای کشور اسلامی مورد مقبولیت قرار گرفته و کار ساز ی می کند.

بسیجی مومن، شایسته ترین نیرو یست که در همه و جا و زمان جلوه یدالهی می کند و افتخارش رقم زدن عزت سپاه اسلام در کنار برادران پاسدارش است.

بسیج و بسیجی سنگ صبور ی است که نگاهش را مسقیم به نقطه ولایت دوخته و در این مسیر برای تحکیم ارزشهای اسلامی و قرانی اصلاح درونی را موثر می داند.

تفکر بسیجی الهام گرفته از تفکر، بزرگ نعمت بشریت، یعنی ولایت فقیه است و این ویژگی بسیج که در ذات آن نهادینه شد پشتیبان ولایت و نظام اسلامی است که برای دوستان امید و برای دشمنان یاس و ناامیدی را بهمراه می آورد.

بسیجی انقلابی و اسلامی، همواره نگاهش به لبان ولی فقیه زمانش بوده و در راه اعتلای تمدن عظیم اسلام در زمینه سازی برای نابودی استکبار و صهیونیزم جهانی از هیچ کاری دریغ ندارد از این رو بسیج اتکا به بیگانه را در همه عرصه ها بویژه اقتصادی مضر جامعه دانسته و آنرا در جهت تحقق اهداف پلید دشمن و خلع سلاح شدن نیروهای عظیم کشور ویرانگر می داند، برهمین اساس از آن ایدئولوزی غلط سیاستمداران غرب زده تبری می جوید.

بسیج جسورانه در تمام صحنه ها حضور داشته و عرصه را برای دشمن به جهنم تبدیل کرده و برای دوستان امنیت و آرامش به ارمغان می آورد.

عظمت و شکوه بسیج همین بس که مقتدای مسلمان به خلوص و صفای شان غبطه می خورد و از خدا می خواهد تا اورا با بسیجیانش محشور نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها