مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان گفت: تکمیل فاز اول باغ موزه دفاع مقدس لرستان نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۹۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، دل آرام در جریان بازدید استاندار لرستان از پروژه در دست اجرای باغ موزه دفاع مقدس لرستان در خرم آباد گفت: تکمیل فاز اول باغ موزه دفاع مقدس لرستان که از سال 90 تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه شروع این پروژه از سال 90 آغاز و تا پایان سال 92 در اختیار اداره کل راه و شهرسازی بوده است افزود: در آن مقطع اداره کل راه و شهرسازی مبالغی را از منابع استانی جهت احداث این پروژه اختصاص داد و  از سال 93 نیز که پروژه به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس واگذار شد 1.5 میلیارد تومان از طرف بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای کشور جهت تکمیل آن هزینه شده است.

 مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان گفت: البته اعتبار اختصاص یافته از طرف بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفتع مقدس کشور سه میلیارد تومان است که تاکنون 1.5 میلیارد آن تخصیص یافته است.

دل آرام اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که بین استانداری و بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور منعقد شده است استانداری تا به حال 367 میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: بنای باغ موزه دفاع مقدس لرستان یکی از بهترین سایت های باغ موزه دفاع مقدس کشور است و از لحاظ جانمایی در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد.

ارسال نظرات