خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: اصفهان داراي 1 ‌میلیون و 600 هزار برادر و خواهر بسیجی در سطح نواحي است.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۰۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، سردار غلامرضا سليماني در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي حاضر شد و به برنامه هاي اصفهان در هفته بسيج اشاره كرد. وي درباره تعداد بسيجيان اصفهان اظهار داشت: اصفهان داراي 1 ‌میلیون و 600 هزار برادر و خواهر بسیجی در سطح نواحي است.

وي تعداد شهداي مدافع حرم اصفهان را 15 شهيد مطرح كرد و ادامه داد: تعداد کمی از بسیجیان استان که با كسب امتيازات وي‍ژه به‌ عنوان مستشار در جبهه‌ های مقاومت حضور پيدا مي كنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان خاطرنشان كرد: امسال موکبی در هزار متری حرم امام حسین(ع) به مساحت 6 هزار مترمربع توسط مردم اصفهان برپا مي شود که خدمات درمانی و رفاهی را به زائران ارائه خواهد داد همچنين نخستين کاروان خادمین چهارشنبه 27 آبان عازم کربلا خواهد شد و کاروان امدادگران نیز یکم آذرماه به کربلا عزیمت خواهند کرد.

برگزاري كنگره شهيد واعظي در اصفهان

سردار سليماني در بخش ديگري از سخنانش به برنامه هاي هفته بسيج اشاره كرد و گفت: برنامه‌های مهم در هفته بسیج می‌توان به شرکت بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌ها، نمایش اقتدار و قدرت‌نمایی گردان‌های بسيجي در 5 آذرماه، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی و برپایی نمایشگاه طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

وي افزود: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی با عنوان اردوهای راهیان نور، بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی که توسط بسیج سازندگی در سطح استان اجرا شده است و همچنین جشنواره ورزشی و افتتاح سالن‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان مهم‌ترین برنامه کشوری هفته بسیج اصفهان را برگزاری کنگره ملی شهید طیبه واعظی عنوان كرد و بيان داشت: کنگره كشوري شهید طیبه واعظی در دوم و سوم آذرماه با حضور مردم و مسئولان استانی و خانواده شهید واعظی برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: در دوم آذرماه همایشی تحت عنوان 20 ساله‌های انقلاب با سخنرانی معصومه آباد در سالن پیروزی و همچنین در سوم آذرماه، کنگره ملی شهید طیبه واعظی در دانشگاه اصفهان و با حضور سردار نقدی انجام خواهد گرفت و از آثار تولیدی مربوط به شهید رونمایی مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها