افتتاحییه مسابقات ورزشی شهید شاخص طلاب مازندران

مراسم افتتاحییه مسابقات فرهنگی ورزشی طلبه شهید ولی الله سلیمانی فرد با حضور ورزشکاران طلاب و روحانیون بسیجی مازندران با سخنرانی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۰۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰


خبرگزاری بسیج مازندران، در این مراسم که بیش از صد ورزشکار طلبه ی بسیجی در رشته های پینگ پونگ، شنا، تیر اندازی و دو میدانی از سراسر حوزه های علمیه استان حضور داشتند حجه الاسلام والمسلمین غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران آمادگی در دو موضوع جسمانی  و فکری را برای غلبه بر نیروهای مهاجم و نیز تقویت قوای فیزیکی و فکری از ضروریات هر فرد بویزه طلاب و روحانیون برشمرد.
وی درگیری حق و باطل را تواما در دو عرصه جسمانی و فکری خواند و گفت: برنامه های ورزشی برطرف کننده نیاز جسمانی است و موجب تحرک و تقویت قوا برای حرکت و تفکر می گردد.
نماینده ولی فقیه سپاه مازندران زمان حاضر را زمان تلف کردن وقت ندانست و افزود: حتی یک لحظه هم نیاید درنگ کردو با الگو پذیری از شهید سلیمانی فرد که پس از 31 شهزیور 59 با شروع جنگ تحمیلی با آمادگی جسمانی بالا و فکری آگاه، به یاری دین خدا و کشور برخاست و در 22 مهر همان سال به درجه رفیع شهادت نائل گشت و هنوز هم پیکر مبارکش باز گشت نکرد بایست آماده دفاع از کشور  در تمام عرصه ها و پاسخ دهنده ای تاثیر گذار و پر نشاط در جامعه بود.
 حجه الاسلام غلامی وظیفه روحانیت را آمادگی برای پاسخگویی به شبهات و تهدید ها دانست و تاکید کرد: روحانیت همچون این شهید والامقام در در جبهه حق علیه باطل باید به قلب دشمن بزند و جسم خود را با آماده نگه داشتنها تقویت نموده و در پی آن قوای فکری را نشاط بخشد.
پس از این مراسم بسیجیان طلاب با قرار گرفتن در ردیف رشته های تعیین شده به انجام مسابقات پرداختند.
این مسابقات با همت بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا در مجموعه فرهنگی ورزشی فجر سپاه کربلا در میدان ولیعصر(عج) ساری برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار