خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:00 گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود که در پایان با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۴۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور پس از وقفه ای تقریبا 20 روزه به علت بازی های تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی، با بازی دو تیم تبریزی و خوزستانی آغاز شد.

دقیقه 14 بازی روی سانتر بازیکنان استقلال اهواز، در موقعیتی مناسب، توپ به حکیم نصاری رسید ولی این بازیکن نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه 36 مدافعان گسترش فولاد داخل محوطه جریمه، روی بازیکن حریف(مهدی زیبدی) مرتکب خطای پنالتی شدند که دورقی با گلزنی از روی نقطه پنالتی، میزبان را 1 بر صفر پیش انداخت.

دقیقه 43 بازیکنان گسترش فولاد روی کرنر ارسالی و در چند رفت و برگشت می توانستند کار را به تساوی بکشانند که ضربه پایانی نصرتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست با یک گل به سود تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.

نیمه نخست نیز با حملات تیم میزبان آغاز شد و در دقیقه 46 ضربه نصاری با اختلاف کمی از کنار دروازه گسترشی ها، به بیرون رفت.

دقیقه 53 ضربه آزاد شاگردان کمالوند در تیم گسترش فولاد به دیگر بازیکن این تیم(نصرتی ) رسید که ضربه این بازیکن، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58 این بار نوبت زیبدی بود که دروازه گسترش فولاد را تهدید کند که شوت این بازیکن نیز با اختلاف ناچیزی، به بیرون رفت.

دقیقه 88 رحیم زهیوی(بازیکن استقلال خوزستان)، در یک موقعیت مناسب بیت سعید را صاحب توپ کرد که این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ را از دست داد.

گسترش فولاد تبریز با این باخت، 18 امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول جای گرفت.

استقلال خوزستان نیز با کسب سه امتیاز این بازی، 23 امتیازی شده و به طور موقت در صدر جدول ایستاد.
دیگر رقابت های این هفته فردا و پس فردا پیگیری می شود که در یکی از این دیدارها، فردا(جمعه 29 آبان) از ساعت 15:15، تراکتورسازی تبریز میزبان سیاه جامگان مشهد خواهد بود.

ارسال نظرات