مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار گفت:نقش بسیج در ازبین بردن فتنه دشمنان برهیچ کس پوشیده نیست نیروی بسیج سد محکمی برای فتنه افکنی های دشمنان بوده و هست.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدالله‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در اوایل انقلاب اسلامی که انقلاب هنوز به استحکام نرسیده بود استکبار با عوامل داخل خود دست به درگیری‌های قومی زد از جمله قائله گنبد آمل، قائله کردستان‌ و ... که همه این‌ها با کمک نیروی مردمی و بسیج از بین رفتند دشمن از هر طریقی می‌خواست وارد عمل شود و در نظام جمهوری اسلامی ایران خلل وارد کند مخصوصا در مباحث فرهنگی و سیاسی با سد محکمی به نام بسیج روبه رو می‌شد.

وی افزود:بسیجیان باحضور مخلصانه خود در جامعه ناآرامی هایی که فتنه‌گران در کشور به راه می‌انداختند را با بصیرت و خط دهی به مردم از نظام و ولایت دفاع می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است،افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مخصوصاً بسیجیان همیشه در صحنه بوده اند و همه نقشه های دشمن را نقش برآب کردند و دشمن هر لحظه درصدد ضربه زدن به کشور است.

اسدالله پور با تأکید براینکه تحریم یکی از شیوه های فتنه افکنی دشمن است تصریح کرد: ایران در دوران تحریم به خود باوری بیشتری رسیده است و اغلب مایحتاج خود را از جمله در زمینه پزشکی حل کرده است ؛ دشمن به ناچار تن به مذاکرات هسته ای داد و در مذاکرات مجبور به پذیرش شروط ایران شد و آنها امروز می‌خواهند از قضیه برجام به عنوان برداشتن تحریم ها و رونق اقتصادی در داخل نفوذ کنند و عده ای هم از روی سادگی و نادانی دل به آمریکا خوش کرده اند و در واقع مردم باید در مقابل این نقشه شوم دشمن مانند سدی عمل کنند که جلوی نفوذ را بگیرند و در واقع نوک پیکان ایستادگی در برابر نفوذ دشمن بسیجیان هستند که باید با بصیرت و بالا بردن دانش سیاسی خود در مقابل توطئه ها بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها