مراسم چهلم سردار حماسه و مقاومت در شهرستان قوچان برگزار شد

مراسم چهلم سردار بزرگوار اسلام "شهیدحسین همدانی" به همت سپاه ناحیه قوچان در مسجد جامع امام خمینی (ره) این شهرستان باحضور گسترده مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۸۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسمحسین خسروی از کارشناسان مسائل سیاسی و استاد دانشگاه ضمن فرا رسیدن هفته مقدس بسیج و تسلیت چهلمین روز شهادت سردار همدانی بیان داشت: انسان در عصر حاضر دچار انحرافاتی شده است که نمونه ای از این انحرافات استفاده نامطلوب و مکرر از شبکه های اجتماعی است و این واقعا جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: همه می دانید که از رسانه ها اعلام شد که بیشترین کاربران این شبکه ها ایرانی ها هستند درحالی که آن کسانی که این شبکه ها را ایجادکرده اند ازآ ن استفاده نمی کنند.
خسروی اشاره داشت: ما باید متوجه این خطر بزرگ باشیم که چرا دچار غفلت و غرق در این شبکه ها شده ایم و به راحتی اطلاعات امنیتی و شخصی خویشش را در اختیار دشمن قرار می دهیم.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: ما باید از شهدای بزرگوار همچون شهید همدانی درس بگیریم و آن ها را در زندگی شخصی و اجتماعی خود الگو قرار دهیم و همچون شهید نور علی شوشتری طوری زندگی کنیم که خانواده های اهل سنت نام فرزندان خویش را نور علی می گذارند.

وی ابراز داشت: خوشا بحال کسانی که همچون شهدا زندگی کنند و راه و هدف خوبی را انتخاب کنند. سردار شهید همدانی عقل دینی و محاسبه‌گر داشت که واقعیت و حقیقیت را دید و دنبال آن رفت و نتیجه آن را هم به خوبی گرفت.

این کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: امروز دشمن قصد دارد به داخل کشور ما نفوذ کند و هرکاری را در این راستا انجام می دهد. راه نفوذ دشمن هم توسط خودمان انجام می شود ما باید مانع نفوذ دشمن شویم چرا که دشمن چندین سال است که تلاش می‌کند به داخل کشور ما نفوذ کند این را بدانیم که شرایط جامعه ما و کشور ما شرایط حساسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها