خبرهای داغ:
جعفریان گفت:بالغ بر 200 برنامه در سطح شهرستان رامیان در هفته بسیج اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۱۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ دوم پاسدارجوادجعفریان فرمانده سپاه ناحیه رامیان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امسال، آغاز هفته بسیج، با شعاربسیج، دست قدرت خدا با هدف تبیین اقتصاد مقاومتی و نمایش اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن است و بالغ بر 200 برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: بسیج با فرمان تاریخی حضرت امام(ره) برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب تشکیل شد و امروزه بسیج، در تمام زوایای کشور حضور دارد و تلاش می کند هرگونه خلاء ای را پر کند.
جعفریان افزود: بسیج به یک الگوی جهانی برای ملت های آزادی خواه و برای رهایی مظلومان از ظلم ظالمان تبدیل شده است.
عرصه های فعالیت بسیج گسترده است
وی عنوان کرد: عرصه های فعالیت بسیج، از تربیت، اقتصاد مقاومتی، ورزشی، امنیت و صدها فعالیت دیگر بسیار گسترده است.
فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: جذابیت های برنامه های بسیج، ایجاد جامعه فراگیر، قابل بهره برداری بودن، استفاده از حداکثر ظرفیت های مردمی و نهادها، معرفی فرهنگ جهانی بسیج، حضور اقشار بسیج و استفاده از ابتکارات و اختراعات به همراه نوآوری، رویکردهای در راستای اجرای برنامه های هفته بسیج است.
برنامه های شاخص شهرستان رامیان با نامگذاری هفته بسیج
وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج افزود: روز اول بنام بسیج، ولایت و انتظار با حضور حلقه های تربیتی بسیج در مصلی های نمازجمعه، روز دوم بنام بسیج، بصیرت و استکبارستیزی با برگزاری برنامه های روشنگری برای افزایش بصیرت مردم از استکبارجهانی برگزار می شود.
جعفریان ادامه داد: سومین روز بنام بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی با افتتاح طرح های اقتصادمقاومتی، و روز چهارم به نام بسیج، خودباوری و جهادعلمی با برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی و مقاله نویسی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: پنجمین روز از هفته بسیج به نام بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی با راه اندازی کارگاههای سبک زندگی اسلامی در پایگاههای مقاومت و در ششمین روز به نام بسیج، وحدت و بیداری اسلامی با برگزاری یادواره شهدا و نشست های گفتمان سازی دیدگاههای رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی شده است.
فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: همچنین در هفتمین روز به نام بسیج، ایثار و شهادت، تجمع بزرگ بسیجیان و دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان عرصه بسیج و برگزاری پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های شاخص در این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها