فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه بندرلنگه

گردانهای الی بیت المقدس بسیج الگوی تمام دنیا ست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: گردانهای الی بیت المقدس بسیج الگوی تمام دنیا ست.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۲۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج استان هرمزگان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه گفت : بسیج در ۸ سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود نشان داده و پس از پیروزی در جنگ تحمیلی نیز شاهد نقش اثرگذاری حضور بسیج در عرصه های سازندگی  علمی و فرهنگی بوده ایم.

سرهنگ پاسدار سید حسین فاطمی  تصریح کرد: بسیج برای جوانان و مردم ما شور آفرین برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان نقش امید آفرین دارد و بخش عمده ای از ظرفیتهای بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: گردانهای الی بیت المقدس بسیج الگوی تمام دنیا ست و حرکت های مردمی در کشورهای مسلمان نشات گرفته از الگوپذیری از بسیج برای حفظ کیان کشورها است.

 وی در ادامه افزود: نیروهای بسیجی دوره ها و تمرینات رزمی و نظامی نیز طی کرده اند که در صورت ابلاغ دستور ماموریت دفاع از کیان و ارزشهای مملکتشان وارد عمل خواهد شد.

یادآورمی شود: فراخوان 24ساعت گردانهای الی بیت مقدس ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه باحضور دو گردان از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج  امام علی(ع) بندرلنگه و حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) بندرکنگ در منطقه عمومی رزمایش برگزار گردید.

 

ارسال نظرات