یادواره شهدای بخش شاهیوند شهرستان چگنی با حضور مسئولین، مردم و خانواده های معظم شهدا در محل مسجد روستای چم پلک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۲۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، قربانی" فرمانده سپاه شهرستان چگنی ضمن خیرمقدم به حضار در این مراسم گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن راه شهدا به جوانان و زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: یادواره شهدا درسی است برای اینکه بدانیم شهدا با پیروی از ولایت و برای دفاع از کشور اسلامیمان از مال و جان و هستی خود گذشتند و درس ایثار و رشادت و شهادت به ما دادند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقشه های سلطه گران برای سلطه به کشورهای مورد نظرشان اظهار کرد: سلطه گران برای اینکه بتوانند بر تمام کشورهای حساس و مورد نظر سلطه بیابند نقشه های متعدد می کشند از جمله اینکه از خیلی سالها قبل برنامه ریزی می کردند که بتوانند مردم ایران را تحت سلطه خود در آورند.

وی افزود: به گذشته که مراجعه شود خواهیم دید که در زمان رژیم پهلوی برنامه سلطه را در ایران اجرا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر اینکه اصلی ترین مولفه برنامه های کشورهای سلطه گر جدایی مردم از دولت ها می باشد بیان کرد: برای این منظور کشورهای سلطه گر می بایست افرادی را بر مسند قدرت در کشورهای مورد نظر بگذارند که این مسئولین ارتباط مردمی نداشته و افرادی زورگو، ظالم  و وابسته به اروپا و آمریکا باشند که نمونه آن رژیم پهلوی در ایران بود.

وی با اشاره به بوجود آمدن بسیج توسط امام خمینی(ره) گفت: هنر امام (ره) این بود که قانون اجرایی کشورهای سلطه گر را از بین برد و با هدایت مردم و راهنمایی آنها بسیج را بوجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی یادآور شد: هر جایی که نظام اسلامی باعث شکست دشمن شده می بینیم بسیج پای کار بوده است.

وی ادامه داد: بسیجیان جان و مال و زندگی خود را فدا کردند ولی اجازه ندادند که سلطه گران وارد کشور شده و در دل و اعتقادات مردم نفوذ کنند و کشور به زمانهای قبل بازگردد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی راه بسیج را راه امام (ره) دانست و تاکید کرد: می بایست این راه را ادامه دهیم و با اجرای منویات مقام معظم رهبری نباید بگذاریم دشمنان خیال باطل کنند.

وی یادآور شد: دشمنان هنوز هم از اهداف خود دست بر نداشته اند، پس می بایست با بصیرت، ایمان ، تقوا و آگاهی راه نفوذ دشمنان را به کشور اسلامیمان ببندیم.

ارسال نظرات