رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در صومعه‌سرا آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: از صبح امروز رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در صومعه‌سرا آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۲۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، اظهار کرد: صبح امروز همزمان با شهرستان‌های دیگر استان گیلان رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس با حضور 4 گردان از نیروهای بسیجی در صومعه‌سرا آغاز شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش دفاع از کوی و برزن و عملیات آرام سازی و مقابله با ناآرامی ها با رعایت اصول پدافند غیرعامل است، افزود: آموزش ضد هلی برن، عملیات تعقیب کمین و ضد کمین، ایست و بازرسی، پدافند غیرعامل، حفاظت از مراکز حساس و مهم شهرستان مانند پست برق، پست گاز، فرمانداری و ...، مقابله با ناآرامی و اغتشاشات از جمله برنامه‌های رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز رزمایش در داخل اردوگاه به صورت کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود، گفت: فرداصبح رزمایش به صورت سناریو در داخل اردوگاه و بعد از ظهر فردا به صورت عملی در فرمانداری و بخش‌های مهم شهرستان برگزار می‌گردد.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه فردا بعد از ظهر گردان‌های الی بیت‌المقدس در ورودی‌های شهر حضور دارند و اقدام به ایست و بازرسی می‌نمایند، تصریح کرد: هدف از برگزاری اینگونه رزمایش آمادگی گردان‌های الی بیت المقدس برای مقابله با تهدیدات خارجی و آسیب‌های داخلی است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از طریق مرز خاکی و آبی با 6 کشور در ارتباط است، خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیداتی که توسط دشمن صورت می‌گیرد گردان‌های الی بیت‌المقدس تمرینات تاکتیکی نظامی را در راستای مقابله با این تهدیدات انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار