روحانی بسیجی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج مستقر در محل رزمایش:

اصرار غرب بر اجرای برجام همان تلاش برای بازکردن تک تک پیچ و مهره های هسته ای است

بسیجی گردان امام حسین(ع) از استان مرکزی در محل برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در رابطه سوالی درمورد پیام رزمایش به دشمنان ایران اسلامی اظهار کرد: این رزمایش پیام قاطع و روشنی برای دشمنان و استکبار جهانی دارد و در عین حال پیام مثبتی نیز برای متحدین ما در منطقه و جهان.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۴۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
روحانی بسیجی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج مستقر در محل رزمایش الی بیت المقدس در پاسخ به سوالی در رابطه با رموز سربلندی و اقتدار بسیج با برشمردن امید بعنوان یکی از رموز اصلی پیروزی و اقتدار بسیج گفت: خداوند در ایه 104 سوره نساء می فرماید: «ترجون من الله ما لایرجون شما مومنین امید دارید به یاری و نصرت و امداد خداوند متعال در حالی که دشمنانتان رجاء و امید ندارند» آن ها دلبستگیی جز به دنیا و عدد و مالشان ندارند، همچنین امام صادق علیه السلام به ما رجاء به خداوند را یاد دادند «یا من ارجوه لکل خیر» ای کسی که در همه ی خیرها رجاء و امید ما به توست.
وی ادامه داد: سراسر قرآن پر است از وعده های الهی به مومنین است، در آیه 173 سوره آل عمران رجاء به خدای تعالی و آخرت را از ویژگی های مهم مومنین شمرده است: « الذین قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبنا الله و نعم الوکیل»، خداوند در این آیه می فرماید: ای مومنانی که مردم به شما می گویند «قد جمعوا لکم» دشمنان آمده اند اطراف شما جع شده اند علیه شما «فاخشوهم» که از آنها بترسید! «فزادهم ایمانا» مومنین بر ایمانتان افزوده می شود «و قالوا حسبنا الله و نعم الوکیل» و با این که دشمنان دورشان جمع شده اند اینها (مومنین) ایمان شان زیاد می شود و توکل به خدا می کنند و می گویند که خدا برای ما کافی است و خدا بهترین وکیل است.
وی ادامه داد: این ایه قرآن بهترین وصف برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران و بسیج ده ها میلیونی ملت ایران است. دشمن جلو می اید. ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مسلح ما ایمانشان افزوده می شود و می گویند خدا برای ما کافی است و او بهترین وکیل است.
این بسیجی گردان امام حسین(ع) در رابطه سوالی درمورد پیام رزمایش به دشمنان ایران اسلامی اظهار کرد: این رزمایش پیام قاطع و روشنی برای دشمنان و استکبار جهانی دارد و در عین حال پیام مثبتی نیز برای متحدین ما در منطقه و جهان.
وی در پایان در رابطه با نفوذ غرب گفت: غربی ها تا دیروز می گفتند اگر بتوانیم تک تک پیچ و مهره های هسته ای ایران را بازکنیم، این کار را انجام میدهیم، حال نیز مسئولان بدانند که اگر دشمن حاضر به توافق با ما شده است، دلیل آن نا امیدی از جلوگیری از پیشرفت علمی ما در برنامه هسته ای و همچنین انجام عملیات بازدارندگی از پیشرفت و توسعه علمی و صنعتی ما از طریق نفوذ است، و تلاش غربی ها برای اجرای برجام در راستای همان حرف های قبلی شان  در مورد باز کردن پیچ و مهره های هسته ای است.

ارسال نظرات