همایش «کودک سه ساله» در ۳۶ امامزاده شاخص استان مرکزی برگزارشد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان مرکزی از برگزاری همایش کودک سه ساله در ۳۶ امامزاده شاخص استان به‌ویژه در امامزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۴۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۷
حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ، گفت: ایام شهادت حضرت رقیه(س) یکی از مناسبت‌هایی است که برای تمام شیعیان بسیار حائز اهمیت است و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

حجت‌الاسلام حسینخانی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت کودک سه ساله امام حسین(ع) و حضور خانواده‌ها به همراه کودکان خردسال خویش در 36 امامزادگان شاخص استان مراسمی به همین مضمون برگزار شد.

وی ضمن اشاره به استقبال خانواده‌ها از همایش سه ساله‌های حسینی اظهار کرد: در این همایش کودکان سه ساله همچون نوزادان حاضر در همایش شیرخوارگان حسینی با لباس‌های سبز و پرچم‌ حضور داشتند و اوج عزت، اقتدار و مظلومیت حسینی را در جهان طنین انداز می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان از برگزاری مراسم سوگواری ویژه شهادت بانوی سه ساله کربلا، حضرت رقیه(س) در امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) خبر داد و افزود: این مراسم شامگاه دوشنبه، در این مکان مقدس و با سخنرانی حجت‌الاسلام تهرانی، امام جماعت این آستان مقدس برگزار شد.
ارسال نظرات