خبرهای داغ:
در قالب هشت كاروان؛

380 دانش آموز سرابی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

خبرگزاري بسيج: 380 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه سراب در قالب هشت كاروان، به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۶۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، فرمانده سپاه سراب در آیین بدرقه اين كاروانيان، اردوی راهیان نور را فرصت مناسبی براي تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست.

کاظم قلعه هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور را آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدا و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز دانست.
وی افزود: جوانان با حضور در راهیان نور و با مشاهده رشادت ها و دلیری های شهدا، می بینند که امنیت و آرامش حاکم بر کشور مدیون این شهداست.

قلعه ادامه داد: باید با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، در راستای حراست از آرمان های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداريم که برگزاری اردوهاي كاروان راهيان نور در این خصوص بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه سراب در پایان نسبت به نفوذ دشمن در ایجاد گسست بین نسل امروز با شهدا و آرمانهای انقلاب هشدار و اردوهای راهیان نور را عامل مهمی در مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها