خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین بیان داشت: رسیدن به این باور که بدون دخالت دیگران می توان روی پای خود ایستاد و تا حد زیادی هم به آن رسیده ایم.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۷۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

سرهنگ کاظم حسینی مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در قزوین در سال روز آزاد سازی سوسنگرد گفت: آزاد سازی سوسنگرد در پی مقاومت های مردم آن منطقه و فرمان امام راحل انجام شد.

وی اظهار داشت: زمانی که پیر زن‌های سوسنگردی با چوب دستی هایشان در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و خانه هایشان را تقدیم دشمن نکردند و در پی دستور فوری امام راحل مبنی بر آزاد سازی سوسنگرد یکی از بزرگترین پیروزی های دفاع مقدس با رشادت آزاد مردان رزمنده انجام گرفت .

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: تحولات ایجاد شده در جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماست و با توجه به این تغییرات می توان تاثیرات ایران و ایرانی را در آن مشاهده کرد.

حسینی  عنوان کرد: در طول تاریخ اسلام هر ملتی که طالب دین اسلام بوده جنگ هایی داشته و این نبرد حق و باطل تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت اما نکته مهم این است که بتوانیم با استمداد از این آموزه های قرآنی و تمسک به اهل بیت از این نبرد در مقابل فتنه های موجود پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد: جریان شناسی سیاسی و اجتماعی از مهم ترین شاخص هایی است که رزمنده جنگ نرم باید از آن آگاه باشد و با تمسک به قرآن و استفاده از رهنمودهای رهبری و تجربیات دلاوران دفاع مقدس می توان به آن دست یافت.

این مسئول خاطر نشان کرد: ایرانیان تنها مردانی بودند که در طول تاریخ شعار نه شرقی نه غربی را سردادند که این شعار را می توان به عنوان سمبل آزادگی و پیروزی ایرانیان نام برد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین ادامه داد: رسیدن به این باور که بدون دخالت دیگران می توان روی پای خود ایستاد آن هم در دورانی که کمترین امکانات در دسترس مردم ما بود تنها با رهنمود های امام راحل و توسل به اسلام امکان داشت و امروز که چندین سال از آن می گذرد در راه رسیدن به خود کفایی گام بر می داریم و تا حد زیادی هم به آن رسیده ایم.

وی بیان داشت: آن زمان استکبار جهانی به دنبال این بود که نهال انقلاب را با حمله نظامی بخشکاند،ولی به لطف خدا و رهبری هوشمندانه اما م(ره) تمامی توطئه دشمنان خنثی شد.

 

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها