خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات گفت: به منظور آشنایی با اهداف دشمن و بزک کردن چهره استکبار نشست های بصیرتی با حضور سخنرانان کشوری و استانی در پایگاه ها و حوزه های بسیج ادرات برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۷۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

هزاری مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به سیاست های ابلاغ شده و برنامه ریزی های انجام گرفته بسیج ادارات تعداد 60برنامه در هفته بسیج اجرا می کند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان با شعار "بسیج دست قدرت خداست" آغاز می شود افزود: به منظور تقویت روحیه استکبارستیزی، ایستادگی و مقاومت سازمان بسیج ادارات دراین خصوص با هدایت سیاسی و افزایش بصیرت سعی می کند تا در جهت این اهداف گام بردارد.

مسئول بسیج ادارات با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص راه های نفوذ و اهداف دشمن عنوان کرد: به منظور آشنایی با اهداف دشمن و بزک کردن چهره استکبار نشست های بصیرتی با دعوت از سخنرانان کشوری و استانی در پایگاه ها و حوزه های بسیج ادرات برگزار می شود.

هزاری بیان کرد: بسیج ادارات به منظور کاهش اسراف در ادارات و تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی در این هفته همایش اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین خرید و معاونت های سازمان ها و ادارات در راستای ترغیب مصرف کالای ایرانی و کاهش هزینه هایی همچون برق برگزار می شود.

مسئول بسیج ادارات ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک و نمایش اقتدار بسیج با سخنرانی جانشین سپاه انصار الرضا (ع)، تجلیل از بسیجیان نمونه ادارات و نشست های بصیرتی هیئت های قشر در حوزه ها و پایگاه های اداری با محوریت بصیرت افزایی از جمله برنامه های بسیج ادرات در این هفته است.

وی گفت: برگزاری دوره ضمن خدمت امر به معروف و نهی از منکر با هماهنگی دفتر پژوهش استانداری برای بسیجیان درجهت اصلاح سیستم اداری، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم به منظور تقویت روحیه و خودسازی کارمندان و گردهمایی حلقات صالحین از دیگر برنامه های هفته بسیج ادارات است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها