خبرهای داغ:
بسیج دست قدرت خدا /1

گردهمایی میقات صالحین در مصلای المهدی بیرجند

گردهمایی میقات صالحین ساعت 10 صبح امروز 29 آبان ماه در اولین روز از هفته بسیج به همت ناحیه بسیج سپاه بیرجند در مصلی المهدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۷۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بسيج همزاد با انقلاب اسلامي و همراز آن و همگام با تحولات و رخدادهاي انقلاب است، بسيج آشكارتر و معرفتر از آن است كه تعريف شود، در واقع واژه اي شفاف تر و دوست داشتني تر از آن در ادبيات رايج پيدا نمي شود تا بدان توصيف گردد. "بسيج و فرهنگ بسيجي در نگاه مقام معظم رهبري"

29 آبان ماه اولین روز از هفته بسیج  با شعار "بسیج، ولایت و انتظار" آغاز می شود.

‌ انتظار اصلی است که در طول‌ تاریخ‌ جوامع‌ بشری‌ از آغاز مطرح‌ بوده‌ و ماهیت‌ زندگی‌ انسان‌ با انتظار و امید به‌ آینده‌ عجین‌ شده است و از درون‌ فطرت‌ و روان‌ آدمی‌ می‌جوشد و از ذات‌ او سرچشمه‌ می‌گیرد.

مکتب‌ بسیج‌ وظیفه‌ دارد برمبنای‌ فرهنگ‌ غنی‌ و آرمان‌ بلند خویش، با حرکتی‌ مستمر به‌ شناخت‌ و شناساندن‌ فرهنگ‌ انتظار بپردازد که پیروان‌ این‌ مکتب‌ بایستی‌ ضمن‌ خودسازی‌ به‌ دگرسازی‌ نیز توجه‌ کنند.

اگر ظهور موعود را پایان انتظار بدانیم‌ تحقق‌ آن‌ در حوزه‌ مسئولیت‌ بسیجیان‌ متعهدی‌ است‌ که‌ با مجاهدت‌ و تلاش‌ مستمر خویش‌ در این زمینه تلاش کردند و در راستای تحقق‌ دولت‌ عدالت‌ گستر وظایف‌ خاصی‌ برعهدة‌ مکتب‌ بسیج‌ و پیروان‌ آن‌ می‌باشد.

امروز جمعه در اولین روز این هفته رده ها و حوزه های مقاومت بسیج برنامه های متعددی را دنبال می کنند که از جمله آنها برگزاری پیاده روی خانوادگی بسیجیان ساعت 7 صبح ابتدای مسیر بند دره و گردهمایی میقات صالحین ساعت 10 صبح در مصلی المهدی در اولین روز از هفته بسیج در 29 آبان ماه با همت ناحیه بسیج سپاه بیرجند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار