خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف خبر داد

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در طول هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با دعوت از تمامی بسیجیان جهت حضور باشکوه در برنامه های هفته بسیج گفت: در مجموع بیش از 100 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود .
کد خبر: ۸۵۹۶۴۸۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، محمد رضا آوازی در نشست خبری پیرامون برنامه های هفته بسیج ، ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیچ به تمامی حماسه سازان انقلاب اسلامی و مردم و بسیجیان شهید پرور استان و شهرستان خوسف ، به اهمیت مقام بسیج و بسیجیان اشاره کرد و گفت : بی‌شک تشکیل نهاد مقدس بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) از الطاف خفیه الهی بود که برکات آن همواره استمرار داشته و خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوسف در ادامه گفت: بسیج ، تجلی کامل استکبارستیزی، پایداری و مقاومت، تدبیر و بصیرت، پشتکار و نظم، ایمان و اراده، حماسه و عاطفه، منطق و خودباوری و فتح همه ی قله‌های پیشرفت مادی و معنوی است.

وی در ادامه به شرح برنامه های اجرایی ناحیه مقاومت بسیچ سپاه خوسف ، در راستای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و عنوان داشت : به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف و مسئولین شهرستان در طول هفته بسیج برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.

آوازی برگزاری مراسم شکوه پایداری و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در 5 آذر ؛ برگزاری یادوراه های شهدا در سطح شهرستان ، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهرستان ، دیدار با خانواده های معزز شهدا و غبار روبی مزار شهدا را از جمله برنامه های در هفته بسیج عنوان کرد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها در طول این هفته می توان به برگزاری جلسات روشنگری با موضوعات بسیج ، برگزاری صبحگاه مشترک، مسابقات ورزشی در سطح شهرستان اعزام گروه های جهادی و حلقه های صالحین به مناطق محروم ، برگزاری نمایشگاه و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی معرفی فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان و تجلیل از بسیجیان ممتاز در رده های مقاومت اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف افزود: افتتاح پروژه های عمرانی و خانه بهداشت روستای مهدیه و کارگاه های تولید و پرورش قارچ در راستای معرفی اقتصاد مقاومتی برگزاری کارگاه و جلسات عفاف و حجاب ، حضور یکپارچه بسیجیان شهرستان در برنامه میقات الصالحین و نماز جمعه شهرستان ، اعزام تیم های بهداشت و درمان به مناطق محروم را از جمله مهمترین در طول هفته بسیج دانست.

وی با دعوت از تمامی بسیجیان جهت حضور باشکوه در برنامه های هفته بسیج گفت: در مجموع بیش از 100 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان خوسف اجرا می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها