خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین گفت: 36هزار شهید دانش آموز دختر و پسر داریم که در آن زمان درس خود را رها کردند تا از کشور، ناموس و دینشان دفاع کنند که ما باید جلوه ی از ایثار و شهادت را از آنها یاد بگیریم.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۸۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در جمع زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در یادمان شهدای طلائیه با اشاره به مقدس بودن مناطق عملیاتی عنوان کرد: امروز شما دانش آموزان با طی یک مسافت بسیار طولانی به مناطق سفر کرده اید تا رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان را در این خاکریزها مشاهده کنید در واقع شهداء شما را دعوت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: 36هزار شهید دانش آموز دختر و پسر داریم که در آن زمان درس خود را رها کردند تا از کشور، ناموس و دینشان دفاع کنند که ما باید جلوه ی از ایثار و شهادت را از آنها  یاد بگیریم.

غلامی اظهار داشت: برگزاری راهیان نور 3 کلید واژه و پند را در پی دارد که برنامه ریزی اولین آن است که به فرمان امام خمینی(ره) به جهت دفاع از نوامیس و خاک جوانان ما راهی جبه های جنگ شدند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین افزود: دومین کلید واژه  اجرای به موقع و منظم برنامه ریزی ها بوده است که رزمنده گان به نحو شایسته در جبهه ها حضور داشتند توطئه دشمنان را خنثی کردند.

این مسئول در ادامه گفت: ارزیابی یکی دیگر از مولفه ها بود و امروز این نسل جدید که آن روز های جنگ را ندیده اند می توانند با دیدن دلاور مردی ها و رشادت های ایشان به بزرگی کار آنها پی ببریم.

وی در پایان تأکید کرد: باید به این مکان مقدس بوسه زد و از خانواده معظم شهدا وجانبازان که اینجا هستند دست آنان را بوسه بزنید و از رشادت های آنان درس بگیرید.

گفتنی است: سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین 450 نفر از دانش آموزان دختر به استعداد 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کرده است.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها