خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی راهیان نور، یادآور رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است

مسئول حفظ آثار سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی راهیان نور، یادآور رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۸۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

محسن شعبانی مسئول حفظ و آثار سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مصاحبه با خبرنگار بسیج در اردوی راهیان نور دانش آموزی این ناحیه گفت: حضور در مناطق عملیاتی و استشمام عطر دل انگیز شهدای گرانقدر در مناطقی که جلوه ایثار و از خودگذشتگی آنان را تداعی می‌کند بسیار آرام بخش و روح نواز است و یادآور رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است.

شعبانی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور یعنی تفهیم و ترویج این فرهنگ در رگ‌های کشور که همین جوانان هستند.

وی اضافه کرد: ما به عنوان خادم مردم و شهدای گرانقدر باید برای هرچه بهتر و بیشتر برگزار شدن این واقعه کم نظیر تلاش و کوشش کنیم.

این مسئول با اشاره به اعزام راویان هشت سال دفاع مقدس به این اردو گفت: به منظور آشنایی و درک نسل جدید با وقایع دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان، به تعداد هر اتوبوس یک نفر راوی بومی اعزام شده است که انشاله بتوانند در انقال فرهنگ رشادت و ایثارگری موثر باشند.

شعبانی عنوان کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست برنامه ای ویژه برای جمع آوری آثار شهدا و مصاحبه با خانواده‌های آنان انجام شده است و در حال حاضر 9 اکیپ متخصص کار جمع آوری را انجام می دهند.

مسئول حفظ آثارسپاه ناحیه امام سجاد(ع) اذعان کرد: با توجه به این که بسیاری از شهدای عزیزمان در سنین کمتر از 20 سال بودند و در رده  دانش آموز قرار می گیرند آثار جمع آوری شده تا به امروز اغلب آثار شهدای دانش آموز مناطق استحفاظی ناحیه امام سجاد (ع) می باشد.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار