فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اگر دشمن بخواهد از مجرای رأی مردم به رکن‌های دیگر تصمیم‌گیری نظام نفوذ کند بسیجیان به آن‌ها اجازه نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۹۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در جوار بارگاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل با توجه به شناختی که از انقلاب اسلامی و دشمنان آن داشتند پیش‌بینی ‌کردند که در آینده دشمنان انقلاب هرگز این انقلاب را تحمل نمی‌کنند لذا برای حفظ انقلاب تشکلی با عنوان بسیج مردمی را تشکیل دادند که قدرت دفاع از انقلاب اسلامی را داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: اگر قرار باشد انقلاب اسلامی با توجه به توطئه های دشمن، رشد پیدا کند مستلزم حضور مجموعه‌ای از عامه مردم است که در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی و رشد ان قرار گیرد.

نظری به عملکرد بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیج پرورش یافته صحنه معنوی دفاع مقدس است و در نبرد نابرابر وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد.

وی با اشاره به تهاجم گسترده دشمن و بکارگیری ابزارهای مختلف ابراز داشت: دشمن بنای نفوذ سیاسی و فرهنگی را دارد و همه ما باید حواسمان به تحرکات دشمن باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از عملکرد مسئولین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی راضی نیستند، گفت: معظم له فرمودند این کارهایی که در جامعه صورت می‌گیرد اقتصاد مقاومتی نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر عزیزان بسیجی وارد شوند مشکلات برطرف می‌شود، همچنین در عرصه امنیتی دشمن علاقمند به توطئه است اما حضور بسیجیان و اهل سنت در آن مناطق امنیت را تامین کرده است، بنابراین این اندیشه برای تمام مردم است.

وی ضمن تاکید به تکیه به اندیشه های انقلابی و جهادی بیان داشت: در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی باید این اندیشه ناب را مورد توجه قرار دهیم.

نظری یاداور شد: مشکل ما در جبهه فرهنگی نگاه‌های مسموم است و بر این اساس است که مقام معظم رهبری به همه مسئولان تذکر داده اند.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در فتنه 88 اگر حضور بسیجیان نبود قطعاً ضربات سنگینی را باید تحمل می‌کردیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پایان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بارها اشاره داشتند که عزیزان بسیجی ما سیاسی هستند اما سیاست‌زده نیستند، مطئمناً اگر بنا به هشدار مقام معظم رهبری عرصه سیاسی بخواهد مورد تاخت معاندان نظام قرار بگیرد و از مجرای رأی مردم به رکن‌های دیگر تصمیم‌گیری نظام نفوذ کنند قطعاً عزیزان بسیجی و مردم به آنها اجازه نمی‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها