حجت الاسلام کوهستانی در مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید رستاق:

دست اسرائیل بدون تردید در حوادث اخیر فرانسه در کار است

حجت الاسلام حسینی کوهستانی در مراسم سالگرد ارتحال "حجت الاسلام رکن الدینی" امام جمعه فقید رستاق به حوادث اخیر فرانسه اشاره کرد و گفت: در حوادث اخیرفرانسه، بدون تردید دست اسرائیل در کار است.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۹۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،حجت الاسلام حسینی کوهستانی در مراسم سالگرد ارتحال "حجت الاسلام رکن الدینی" امام جمعه فقید رستاق با بیان اینکه در حوادث اخیرفرانسه، بدون تردید دست اسرائیل در کار استافزود: غربی ها واسرائیلی های خبیث بدانند که برای خودشان چاه می کنند.

وی که به مناسبت سالگرد ارتحال امام جمعه فقید رستاق در جمع اهالی روستای عزآباد سخن میگفت یکی از گام های بلند انبیای الهی برای بشریت ایجاد حیات جدیدی دانست که از دیدگاه قرآن حیات طیبه نامیده می شود.

حسینی کوهستانی با اشاره به آیه «انا هدیناه السبیل اما شاکرا واما کفورا» افزود قرآن راه هدایت را به انسان نشان داده است .

وی افزود: قرآن به عنوان نسخه وداروی شفا بخش است و شهر مدینه هم بوسیله قرآن فتح شد، به این صورت که نماینده اعزامی از سوی پیامبر اسلام برای مردم مدینه با تلاوت قرآن به آنها جان تازه ای بخشید و به دین جذب کرد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه سخنان خود از مقام ومنزلت مرحوم حجت الاسلام رکن الدینی تجلیل کرد وگفت : ایشان مایه زینت وافتخاراین منطقه بودند.

ارسال نظرات