خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: گروهک تکفیری و تروریستی داعش دست پرورده غربی هاست و جنایت امروز آنها نتیجه حمایت های آنان از این گروهک است.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۱۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به جنایت گروهک ترویستی و تکفیری داعش در کشتار مردم بی دفاع فرانسه افزود: در پی این حملات چند صد نفر از مردم پاریس کشته و زخمی شدند که این جنایت تیتر اخبار جهان شد.
وی اظهار کرد: رئیس جمهور فرانسه یکی از کسانی بود که با دادن سلاح و تجهیزات از داعش حمایت کرد و اکنون دود حمایت از این گروه تروریستی و تکفیری به چشم مردم فرانسه رفته است.
وی گفت: سئوالی که باید سران فرانسه جواب دهند این است که این تروریست های داعشی از خارج فرانسه یعنی عراق و سوریه وارد فرانسه شده اند و یا طرفداران داعش در خود فرانسه هستند.
خطیب جمعه قصرشیرین افزود: اگر تروریست های داعش از خارج فرانسه وارد خاک آنها شدند جای تعجب دارد زیرا آنها تروریست ها را می شناسند و اجازه ورود آنها به خاک این کشور جای سئوال است و اما اگر از داخل خاک خودشان دست به این کشتار زدند باید برای امنیت فرانسه گریست.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: گروهک تروریستی داعش در چند قدمی مرزهای جمهوری اسلامی ایران است ولی تاکنون جرات نگاه کردن به مرزهای ما را هم نداشته اند.
وی اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج)، پاسداران، مرزبانان هنگ مرزی، نیروی انتظامی و ارتش کشورمان در صورت هرگونه تعرضی از سوی گروههای تروریستی و تکفیری داعش ضربه های سختی را بر پیکره آنان وارد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه فرانسه هزاران کیلومتر از داعش دورتر است اما توان تامین امنیت خود را ندارد خاطرنشان کرد: این در حالیست که دولت فرانسه و دیگر حامیان این گروه تروریستی و تکفیری می دانستند سرکرده داعش یعنی ابوبکر البغدادی طرفداران خود را به ترور مردم در اروپا دعوت کرده است.
وی گفت: مطلب دیگر اینکه این حوادث را می توان با حوادث 11 سپتامبر در آمریکا مقایسه کرد که در آن آمریکا به بهانه مبارزه با تروریست خاک عراق را اشغال کرد و حال این سئوال مطرح است که آیا غربی ها به این بهانه قصد اشغال کشور اسلامی دیگری را دارند.؟
امام جمعه قصرشیرین افزود: گفتار و رفتار غربی ها در مبارزه با داعش متناقض است در حالی که روسیه داعشی ها را بمباران می کند آنها علیه روسیه موضع گیری می کنند.
حجت الاسلام ملکی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج و تبریک سالروز تاسیس این نیروی عظیم و این تفکر بزرگ به ملت ایران اسلامی گفت: بسیج بیانگر عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: نظام اسلامی تمام توفیق، سربلندی و اقتدار خود را مدیون فداکاری های بسیجیان در عرصه های مختلف می داند.
وی وجود امنیت در نظام اسلامی را به برکت تلاش ها و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج)، حضور موثر نیروهای بسیج در عرصه های مختلف و تبعیت محض مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد.
ارسال نظرات