خبرهای داغ:
قهرمان ووشوی بانوان جهان:

تقدیم مدالم به رهبر معظم انقلاب افتخاری بزرگ برای من است

قهرمان کرمانشاهی ووشوی بانوان جهان گفت: تقدیم مدال طلای مسابقات جهانی به رهبر معظم انقلاب را افتخاری بزرگ برای خود می دانم.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
مریم هاشمی ووشوکار بسیجی کرمانشاهی تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی ایران روز گذشته توانست مدال طلای مسابقات جهانی بزرگسالان در کشور اندونزی را به دست آورد.

وی پس از کسب این موفقیت، برای سومین بار مدال طلای خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

قهرمان ووشوی بانوان جهان در همین ارتباط در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار کرد: تمامی تلاش خود را برای کسب مدال طلای مسابقات جهانی به کار گرفتم که با یاری خداوند و دعای خیر رهبر معظم انقلاب و مردم ایران موفق به کسب آن شدم.

وی حضور بانوان ورزشکار ایرانی در مسابقات بین المللی و با حجاب کامل را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: این حضور پیام حجاب و عفاف زن مسلمان ایرانی را به گوش سایر کشورها می رساند.

هاشمی با اشاره به تقدیم مدال طلای خود به رهبر معظم انقلاب، گفت: این کار را با افتخار انجام داده و امیدوارم که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را پذیرا باشد.

وی گفت: دعای خیر مقام معظم رهبری همواره به من کمک کرده و تمامی تلاش من این خواهد بود که بتوانم در سنگر ورزش برای کشورم افتخار آفرین باشم.

قهرمان ووشوی بانوان جهان در پایان ضمن قدردانی از حمایت های رهبر معظم انقلاب، گفت: تمامی توان خود در راستای رساندن پیام حجاب بانوان مسلمان به دنیا را به کار خواهم گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار