با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۴۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، مراسم صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ الی‌بیت‌المقدس بسیجیان گیلان با حضور نیروهای بسیجی 5 گردان بیت‌المقدس و 3 گردان کوثر و مسئولان این استان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم ضمن تشکر از بسیجیانی که در صبحگاه مشترک رزمایش حضور داشتند، اظهار کرد: بسیج نماد اقتدار کشور است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) دین ناب را سینه به سینه به ما انتقال داده‌اند، افزود: امام حسین(ع) فرهنگ شهادت و پیام های بسیار ارزشمندی را به بشریت آموخت.

وی با بیان اینکه خون شهدا را با پیام رسانی حضرت زینب(س) به گوش جهانیان می رسانیم، گفت: ما منتظریم خداوند علم ظهور به منجی عالم بشریت دهد تا در رکابش جهاد کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ما سربازان امام خامنه ای هستیم و ان شالله روزی در بیت المقدس پشت سر ایشان نماز  جماعت می خوانیم.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: هیچوقت دشمن اصلی خود یعنی آمریکای جنایتکار را فراموش نخواهیم کرد و بنا به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

وی اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری تا 25 سال آینده دیگر آثاری از اسرائیل نخواهیم دید و این جنایتکاران از صفحه روزگار محو و نابود خواهند شد.

به گزارش بسیج، نیروها بسیجی بع از هر بند از سخنان فرمانده سپاه قدس گیلان شعار لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، لبیک یا صاحب الزمان، لبیک یا خامنهای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

ارسال نظرات