فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: بسیج هر جا نظام و انقلاب در خطر بیفتد وارد عرصه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۵۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

به گزارش باشگاه خبرنگاری بسیج استان هرمزگان؛ سید حسین فاطمی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته بندرلنگه اظهار داشت: تشکیل بسیج از برکات خداوند تبارک و تعالی بود و به فرموده امام خمینی (ره) بسیج مدرسه عشق و لشکر مخلص خداست.

وی اظهار داشت: بسیجی به دنبال نام نشان نیست، کار بسیجی برای رضای خداست و بسیجی در این راه نیز از جان خود می‌گذرد و منتظر شهادت در راه رضای خدا می‌ماند.

فرمانده سپاه بندرلنگه ضمن اشاره به این موضوع که وظیفه اصلی سپاه در قانون اساسی حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است بیان داشت: در هر کاری که ببینیم برای انقلاب خطراتی ایجاد شده است در برابر آن خطر دفاع می‌کنیم.

فاطمی خاطرنشان کرد: گاهی برخی می‌گویند و بیشتر این کلام دشمنان است که چرا بسیج در برخی امور دخالت می‌کند، اما همه باید بدانند بسیج هر جایی که خطری برای نظام و دستاوردهای آن باشد وارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم کنونی که از جنگ هشت ساله سخت‌تر است را ما مدیریت می‌کنیم و یکی از وظایف بسیج تبیین کردن نفوذ است خطر نفوذ از فتنه 88 بدتر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در پایان گفت: امروز در بحث نفوذ وظیفه روحانی و استاد و سایر نخبگان بسیجی تبیین این موضوع در جامعه است.
ارسال نظرات