جانشین فرمانده سپاه لرستان از استکبار ستیزی به عنوان محوری ترین شعار بسیج نام برد.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار توکلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد که همزمان با اولین روز هفته بسیج انجام شد، از استکبارستیزی به عنوان شعار محوری بسیج نام برد و گفت: امروز با انتقال فرهنگ مقاومت و بسیج به کشورهای منطقه و اسلامی شاهد این هستیم که امروز بسیج در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و دیگر کشورها شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیجی باید تابع ولایت فقیه باشد افزود: رمز پیروزی بسیج در دفاع مقدس اطاعت از امام و ولی فقیه زمان خود بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع)استان لرستان با اشاره به اینکه بسیج تابع محض ولایت فیقه است گفت: امروز نیز با گشایش جبهه جدید نرم افزاری از سوی غرب برای مبارزه با نظام اسلامی تابعیت از آموزه هایولایت می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.

توکلی با تاکید بر اینکه نباید تصور کنیم که دشمنان دست از توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی دست برداشته اند تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ما همواره وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این بسیج است که به عنوان نماد خود جوش مردمی می تواند در آماده سازی جامعه برای ظهور امام زمان (عج) نقش آفرینی کند افزود: تمام حرکات بسیج رنگ وبوی الهی دارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه پیوند میان بسیج و ولی عصر(عج) یک پیوند ناگسستنی وهمیشگی است گفت: هفته بسیج امسال در حالی آغاز می شود که میلیون ها انسان شیفته ائمه اطهار(ع) راهی سفر کربلا در اربعین حسینی هستند.

توکلی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با تأسی به نهضت حسینی در برابر تمام مستکبران ایستاده است اضافه کرد: امروز پیام انقلاب به سراسر دنیا مخابره شده و ملت های مظلوم منطقه دریافته اند برای مقابل با دشمن چاره ای جز ایستادگی وجود ندارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان گفت: بسیج امروز در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، علمی پژوهشی خدمات پزشکی، فعالیت های عمرانیو دیگر عرصه ها نقش آفرینی می کند.

توکلی تصریح کرد: مفهوم بسیج بدون ولایت بی معناست؛ چرا که اولین شرط بسیج و حضور بسیجی ولاییبودن آن است.

ارسال نظرات