به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته بسیج همایش میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۶۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در آغازین روز از هفته مبارک بسیج همایش میقات صالحین توسط حوزه ها و پایگاه های کانون بسیج محلات شهرستان سنندج در حلقه های نونهالان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان در قالب حلقه های بسیج دانش آموزی،دانشجویی، فرهنگیان، مهندسین، نونهالان و مهدهای قرآنی برادران و خواهران در مصلای مسجد جامع شهرستان سنندج همزمان با دیگر شهرستان های استان و کشور برگزار شد.


سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده سپاه ناحیه سنندج در حاشیه ی بازدید از حلقه های شجره ی طیبه صالحین در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: در این برنامه که با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد حلقه‌های صالحین شهرستان سنندج در میعادگاه نمازجمعه به دور هم گرد آمدند تا حضورشان را در صحنه را باری دیگر نمایان سازند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج با بیان اینکه حلقه های شجره طیبه صالحین حلقه های تربیتی آموزشی؛ افزود: این نظام تربیتی در رنج سنی نونهالان، نوجوانان، میانسالان و پیشکسوتان با حضور مربیان آموزش دیده در سطح استان کردستان و در طول هفته و حداقل هفته سه جلسه در پایگاه ها و حوزه های بسیج به فعالیت می پردازند.

در این گردهمایی همچنین سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تربیت انسان های مومن، مجاهد، بصیر و انقلابی را از اهداف حلقه های صالحین برشمرد و افزود: تقویت حلقه های شجره طیبه بسیج موجب تقویت قوه ایمان ،تفکر ،رشد و توسعه مباحث معرفتی و بصیرتی در سطح جامعه اسلامی خواهد شد.


در این آیین اعضای بیش از صدحلقه صالحین بسیج استان حضور داشتند وایده های خود را برای پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی مطرح کردند.

ارسال نظرات