فرهنگ بسیج الگوی برای تمامی کشورهای جهان اسلام است/مسئولان فرهنگی حیا را در محیط دانشگاه ها تقویت کنند

امام جمعه بیجار گفت:مردم مظلوم سراسر جهان با الگو گرفتن از بسیج مستضعفین در ایران در مقابل سردمداران جهان کفر ایستادگی می نمایند.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۷۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیجار که با حضور نمازگزاران در حسینیه این شهر برگزار شد،ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج ،اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 58 حاصل دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ است که خوشبختانه در تمامی اقشار جامعه تسری پیدا کرده است،گفت: تشکیل بسیج مردمی در کشورهای لبنان،عراق و سوریه برگرفته از بسیج مستضعفین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بیجار بیان داشت: مردم مظلوم سراسر جهان با الگو گرفتن از بسیج مستضعفین در ایران در مقابل سردمداران جهان کفر ایستادگی می نمایند.

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی موجب اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل زیاده خواهی دشمنان است.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: بسیج به عنوان پایگاه تقویت باورهای دینی و تربیت نیروهای توانمند برای مدیریت سیاسی،اجتماعی و فرهنگی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشگاهیان مبنی بر اینکه برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی کار فرهنگی نیست،گفت: متولیان فرهنگی باید حیا را در داشگاهها تقویت نمایند.

مرادی بیان داشت: متولیان فرهنگی در دانشگاهها باید شجاعت،ایثار،مقاومت،روحیه خدمت گذاری بی منت و جهادی و بصیرت در مقابل زیاده خواهی مستکبران را در میان دانشجویان تقویت نمایند.

امام جمعه بیجار در پایان یادآور شد:بی حیایی بلایی است که این روزها جامعه را تهدید می کند و امیدواریم مسئولان با اتخاذ تدابیری در مقابله این پدیده شوم جهت حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی ایستادگی نمایند.


ارسال نظرات