امام جمعه بردسکن:

زمان‌شناسی، بصیرت و نیازشناسی سه مولفه بسیج است

امام جمعه بردسکن زمان‌شناسی، بصیرت و نیازشناسی را سه مولفه بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۹۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه ارزش‌ها در بسیج تجلی دارد و از آنجاست که امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج را از بدنه انقلاب می‌دانند.

وی سه مؤلفه حضور بسیج را در بحث زمان‌شناسی، بصیرت داشتن و نیازشناسی نام برد و افزود: بسیج امروز باید بر اساس اولویت‌های زمان حرکت کند که الحمدالله اینگونه است و با بصیرت خود، همه ابعاد کار  را دنبال می‌کند.

وی شناخت دوست و دشمن را از مؤلفه‌های بسیج نام برد و اظهار داشت: بصیرت بسیج برگرفته از منویات مقام معظم رهبری روزبه‌روز در فرهنگ بسیج شکوفا می‌شود.

امینی گفت: وحدت و همدلی در سایه فرمایشات رهبری نظام یک فرهنگ بسیجی است که به برکت نظام  همه ملت ایران چون بسیج یکدل و یک صدا در برابر دشمنان ایستاده‌اند و آنان را به زانو در آورده‌اند.

امام جمعه بردسکن افزود: دشمنان ایران در تمام جهان که به سرکردگی آمریکا حرکت می‌کنند، امروز دیگر منزوی و زمین‌گیر شده و سر تعظیم دارند.

وی فضای وحدت و همدلی را در شهرستان بردسکن مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در شهرستان بردسکن همه در راستای حل مشکلات مردم و رسیدگی به امور آنان تلاش دارند و فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه همگی از یک همدلی و وفاق کاری برخوردارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها