خبرهای داغ:
سلامی به گرمی خورشید روزهای جنگ، سلامی به تشنگی لب های شماها که می دانم صدایم را می شنوید.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۹۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
خوشحالم که لیاقت درد و دل کردن با شماها نصیبم شده است هرچه قدر از شجاعت و ایثار و فداکاری های شما بگویم بازهم به گرد نخستین پله جاودانگی شماها نمی رسم چراکه من کوچکتر از آنم که تمام سختی ها و رنج هایی که در جنگ کشیده اید بازگو کنم.

هرلحظه لحظه شما یک سرنوشت جدیدی را رقم می زد ولی یک چیز را خوب می دانم آن هم اینکه قدر تمام چیزها از جمله امنیت، ایمان و دفاع از میهن را که مرهون زحمات شماست باید ارج نهیم.

شما از جان خود گذشتید، دوری از فرزند و خانواده را تحمل کردید ندیدن فرزند را به جان خریدید تا ما راحت زندگی کنیم نمی دانم چه قدر در راه ترسیمی و آرمان های شما قدم برداشته ام اما مطمئن باشید تلاش خواهم کرد تا زندگیم را به سمت راهی که شما رفتید که همان راه امام حسین(ع) است سوق داده و هدایت کنم.

صفات برجسته شما آنقدر زیاد است که بنده عاجزم همه آنها را یک جا جمع کنم و از طرفی حرف زدن با شما آنقدر شیرین است که نمی توان از پای ورقه جدا شد خلاصه می گویم من هم جزو عاشقانی بودم که به سرزمین نور راه یافتم، زیباترین سفری بود که تا به حال رفتم و در آخر می خواهم که دعایم کنید چون شماها خیلی به خدا نزدیک هستید.

«التماس دعا»

پریسا محمدنژاد از کلیبر


ارسال نظرات