امام جمعه اشکذر در خطبه این هفته نماز جمعه به پنجم آذر سالروز تشکیل نهاد بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج نه تنها در کشور ایران نقش آفرینی کرده بلکه یک الگو مناسبی برای سایر کشورها است تا در برابر سلطه گران قد علم کنند.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۱۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،امام جمعه اشکذر در خطبه این هفته نماز جمعه به پنجم آذر سالروز تشکیل نهاد بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج نه تنها در کشور ایران نقش آفرینی کرده بلکه یک الگو مناسبی برای سایر کشورها است تا در برابر سلطه گران قد علم کنند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان” بسیجیان را یک نیرویی توانمند و مقدس خواند و ادامه داد: در همه عرصه‌ها این بسیجیان بودند که دشمنان را از اهدافش باز داشتند و نقشه آنها را نقش بر آب کردند.

امام جمعه اشکذر بسیج را یک نیروی پشتیبان ولایت فقیه دانست و افزود: بسیجیان به عنوان نیروی حافظ جمهوری اسلامی در جایگاه بالایی برخوردار است که به عنوان مثال در خنثی کردن فتنه ۸۸ نقش پر رنگی را ایفا کردند.

وی در ادامه خطبه‌های خود به حمایت آمریکا از داعش اشاره کرد و گفت: داعشی ها نیروهایی احمق و نادانی‌اند که با حمایت‌های آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بر ضد اسلام حرکت می‌کنند.

طالبیان دلیل شکست خوردن نقشه‌های آمریکا در عراق را نمونه برداری این کشور از نیروهای بسیجی ایران دانست و ادامه داد: در کشور ایران نیز بسیج می‌تواند در مقابل سخنان مقام معظم رهبری وظیفه خود را به خوبی عمل کنند و در راه پیش برد اهداف رهبری حرکت کنند.

امام جمعه اشکذر در پایان به حوادث اخیر فرانسه اشاره کرد و ادامه داد: رسانه های غربیبه این حادثه بسیار بیشتر از حوادث خاورمیانه که حتی بزرگتر از حادثه فرانسه است اشاره کرده است که این نشانگر سیاست دوگانه غرب در مبارزه با تروریسم است.

ارسال نظرات