امام جمعه عقدا با اشاره به اینکه امروزه گسست فرهنگی و اجتماعی جوامع را درگیر کرده است، عنوان کرد: در عرصه حفظ فرهنگ اسلامی، باید نهادهای فرهنگساز در راستای تبیین و ترویج فرهنگ دینی ورود یابند.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۱۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، حجة الاسلام حسینی زاده امام جمعه عقدا در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر عقدا، تصریح کرد: دشمن درصدد از بین بردن فرهنگ ما و جایگزین کردن فرهنگ غربی در کشور اسلامی است بنابراین باید جامعه را از فقر فرهنگی نجات داد تا بتوان به اهداف پیش رو دست یافت.

وی با اشاره به اینکه امروزه گسست فرهنگی و اجتماعی جوامع را درگیر کرده است، عنوان کرد: در عرصه حفظ فرهنگ اسلامی، باید نهادهای فرهنگساز در راستای تبیین و ترویج فرهنگ دینی ورود یابند.

حسینی زاده به اتفاقات رخ داده در فرانسه اشاره کرد و با بیان اینکه حمایت کشورهای اروپایی از داعش دامن خودشان را گرفته است، اظهار کرد: کشورهای اروپایی، حامیان داعش در عراق و سوریه بودند اما امروز همین گروهک دامان آنها را گرفته است.


وی اظهار داشت به جنایات داعش در کشورهایی چون سوریه و عراق خاطرنشان کرد: امروز 10 میلیون نفر از مردم بیگناه سوری در جهان آواره هستند.


اما جمعه عقدا بیان داشت: امروز کشورهای استکباری که پنج سال است امنیت را از مردم سوریه گرفته‌اند، به دنبال حضور داعش، در پی تأمین امنیت برای خود هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی تامین امنیت در جامعه به شمار می آید، عنوان کرد: تامین امنیت یکی از کارهای بسیار مشکل است که نیروی انتظامی آن را به بهترین شکل در جامعه ایجاد و حفظ کرده است.

حسینی زاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اجرای طرح امنیت اخلاقی، مراقبت از فضای مجازی، کشف انواع موادمخدر، مقابله با کالای قاچاق و... توانسته خدمات بسیار شایسته‌ای به مردم ارائه کند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن درصدد نفوذ است، گفت: دشمن به دنبال تخریب فرهنگ پاکدامنی، عفت و خدامحوری است در این راستا همه باید آگاه باشیم تا فرهنگ دینی را حفظ کنیم.


ارسال نظرات