فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: چهار گردان از شهرستان شازند در رزمایش بیت المقدس که همزمان با هفته بسیج در استان قم برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

علی رسولی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، رزمایش بیت المقدس را از مهم ترین برنامه های هفته بسیج سال جاری عنوان كرد و افزود: این رزمایش به مدت دو روز در استان قم با حضور شش استان و با پیام «آمریكا را زیر پا می گذاریم، اجازه نفوذ نمی دهیم» برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از این رزمایش نمایش اقتدار و صلابت بسیج، آمادگی روحی و روانی، مهارت دفاعی، حفظ انسجام و مشاركت بسیج برای لایه های محلی و منطقه، كمك به بحران حوادث شهرستان و ارتقای آمادگی بسیجیان است.

رسولی با اشاره به تشكیل بسیج در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی با الگو گرفتن از اهل بیت(ع) بر اساس اقتضای جامعه و برای مقابله با توطئه دشمنان و شبیخون آن ها با كمك مردم بسیج را تاسیس كرد.

وی بسیج را یك فرهنگ عنوان كرد و افزود: این سازمان ریشه در فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی دارد كه در عرصه های مختلف و در همه زمان ها و مكان ها نقشه های دشمنان را بی اثر می كند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند بسیج را یكی از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و اظهار كرد: از بزرگترین افتخارات بسیج مطیع و پا در ركاب ولایت بودن است و عظمت بسیج را در سخنان مقام معظم رهبری می توان مشاهده کرد.

رسولی گفت: این هفته گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، یادآور همدلی، همزبانی، عزم ملی و مدیریت جهادی یك ملت برای رسیدن به آرمان های متعالی است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند از اجرای ۲۰۰ برنامه در ۳۹ عنوان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شازند خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت: برگزاری پیاده روی خانوادگی، تجلیل از آزادگان و خانواده های شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، اعزام اكیپ های پزشكی، برگزاری چهار یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه های عكس، شب شعر و خاطره گویی، سركشی از خانواده های شهدا، گلباران گلزار شهدا و اجتماع بزرگ بسیجیان از جمله مهم ترین برنامه های این هفته است.

ارسال نظرات