مراسم اربعین شهادت شهید رضا دامرودی اولین شهید مدافع حرم سبزواری با حضور مسئولان و جمع کثیر از مردم شهیدپرور شهر روداب در محل نماز جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۰۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم حجت الاسلام قاسم سوری با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکا و استکبار است اظهار داشت: امروزه مبارزه با داعش مبارزه با استکبار و در امتداد خط ولایت است.

وی با انتقاد از برخی افراد که بدون توجه به شرایط و با بی بصیرتی حضور ایران را برای دفاع از سوریه و عراق کاری بیهوده و می دانند خاطر نشان کرد: باید به مطلب واقف شویم که هدف نهایی تکفیری ها ایران است و در صورت نشستن و دفاع نکردن باید به زودی منتظر حضور داعشی ها در پشت مرز های کشور خودمان باشیم.

این سخنران با اشاره به شهادت بسیجی دیار سبزوار ادامه داد: شهید دامرودی انسانی بود که از کمترین فرصت برای دست یابی به بالاترین هدف استفاده کرد و در زمانی که باب شهادت بسته شده خود را به عالی ترین مقام انسانی رساند.

وی همچنین با بیان اینکه دشمن در حال حاضر از جنگ نرم برای نفوذ به کشور استفاده می کند تصریح کرد: تغییر در افکار و ارزشهای اسلامی از جمله کارهایی است که دشمن درصدد بهره بردن از آن است.

سوری به شهادت شهید دامرودی اشاره کرد و اذعان کرد: شهید به واسطه شهادت خود هزاران انشان دیگر را زنده خواهد کرد و حضور در این مراسمات اگر به واسطه بصیرت باشد باعث تحول در انسان خواهد شد.

همچنین در پایان مراسم از خانواده بزرگوار شهید دامرودی اولین شهید مدافع حرم سبزواری تجلیل به عمل آمد.

بسیجی شهید رضا دامرودی اولین شهید مدافع حرم از دیار سربداران است که در چهارم محرم در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به فیض عظیم شهادت نائل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها