امام جمعه اصلاندوز:

استکبار ستیزی از رویکرد اصلی بسیج است

بسیج در تمامی صحنه های مختلف تا به امروز کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است که یکی از مهمترین برنامه های موفقیت آمیز بسیج حمایت از اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۵۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهداءهفته بسیج را یادآور شجاعت،عظمت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:بسیج عزت آفرین،استکبار ستیز و تمدن ساز بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس تابحال میدان کرده است.

وی با اشاره به الگو گیری دنیا از بسیج افزود:بسیج در تمامی صحنه های مختلف تا به امروز کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است که یکی از مهمترین برنامه های موفقیت آمیز بسیج حمایت از اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه اصلاندوز عملکرد سپاه ناحیه عشایری را از هر لحاط بخصوص حمایت از اقتصاد مقاومتی موفقیت آمیز عنوان کرد و افزود:جوانان و فارغ التحصلان دانشگاهها از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج در عرصه های مختلف استفاده کرده و امروز علاوه بر اشتغالزایی برای چندین نفر یکی از تولیدکنندگان کشور محسوب می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) گفت: بسیج به عنوان یک سازمان مردمی با اندیشه بلند امام راحل تشکیل شد و در دوران های دفاع مقدس، سازندگی، مسائل مهم اجتماعی و برخی فعالیت های بهداشتی همواره فعال بوده است.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه به ابلاغ سیاستهای کلی محیط زیست از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:ما باید در زمینه محافظت از طبیعت،فرهنگ سازی کنیم تا مردم نسبت به محیط زیست حساس شوند.

وی ایجاد نظام یکپارچه‌ی ملی محیط زیست، مدیریت هماهنگ و نظام‌مند منابع حیاتی، جرم‌انگاری تخریب محیط زیست، تهیه‌ی اطلس زیست‌بوم کشور، تقویت دیپلماسی محیط زیست، گسترش اقتصاد سبز و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست‌محیطی را از جمله محورهای ابلاغیه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد.

وی همچنین در مورد تاکید مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن هم گفت:مسئولان علمی و فرهنگی نظام باید این مساله را جدی بگیرند.

خطیب جمعه اصلاندوز با بیان اینکه حیله و حقه استکبار تمام نشدنی است افزود:جلوگیری از نفوذ دشمن یکی از وظایف و ماموریت های مهم بسیجیان است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در فرانسه گفت:رهبر معظم انقلاب قبلا نسبت به تقویت و حمایت غرب از گروه های تروریستی هشدار داده بودند و این پیش بینی ها با اقدامات تروریستی داعش در فرانسه محقق شدند.

وی اضافه کرد:پیش از حادثه فرانسه شیعیان و مسلمانان بیروت در آتش انفجار جریان تکفیری، تروریستی و ناپاک وهابی سوختند اما صدای کسی بلند نشد، اما در یک کشور غربی این اتفاق افتاد و صدای همه درآمد.

امام جمعه اصلاندوز به مساله آب رودخانه دره رود هم تاکید کرد و گفت:متاسفانه آب این رودخانه باز بدون حساب و کتاب به رود ارس می ریزد در حالیکه تابستانها شاهد خشکسالی رودخانه دره رود هستیم.

وی افزود:نمایندگان مجلس برای مهار آب رودخانه و یا سایر مشکلات شهر هنگام تبلیغات و بعد از پیروزی در انتخابات وعده تحقق این مشکلات را می دهند که نشانی از تحقق در آنها نبوده و به نوعی برای نمایندگان خوراک انتخاباتی است.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با انتقاد از آموزش و پرورش نسبت به بی توجهی بهداشت مدارس و وضعیت ظاهری دانش آموزان گفت:امیدواریم مسئولان آموزش و پرورش در این امر تلاش جدی کرده و به مشکلات مدارس از هر لحاظ رسیدگی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار