امام جمعه بیله سوار:

تفکر بسیجی اصلی ترین موئلفه ایستادگی در مقابل دشمنان است

دنیا متحر و سرگردان از ساختار بسیج است و تفکر بسیجی اصلی ترین موئلفه ایستادگی در مقابل دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۶۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشریح حدیثی از امام صادق علیه الاسلام گفت: هر روزی که بر انسان وارد می شود آن روز، روز نو بوده و شاهدی برای اعمال انسان در روز قیامت خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تشکر از حضور منظم و پرشور بسیجیان شهرستان در نماز جمعه، به برکات این قشر پاک اشاره کرد و افزود: نظام تربیتی صالحین از برکات با ارزش و زیبای سازمان بسیج است.

حجت الاسلام قیاسی به شرح کامل ویژگی های بسیج در تمامی موضوعات اشاره کرد که از جمله مهمترین انها، خنثی سازی توطعه های دشمنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم، کمک به سواد آموزی و ... است.

وی با بیان اینکه دنیا متحر وسرگردان از ساختار بسیج است عنوان کرد: تفکر بسیجی اصلی ترین موئلفه ایستادگی در مقابل دشمنان بوده و کارخانه انسان سازی است.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه بسیج در موضوع اقتصاد مقاومتی به دولت کمک می کند افزود:از مهمترین وظایف بسیج مبارزه با نفوذ و آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر است.

وی ویژگی هایی همچون حفظ امادگی رزمی ونظامی برای دفاع از کشورجهاد فرهنگی برای اگاه سازی هدایت افکار عمومی نسبت به تهدیدات نرم دشمن و ترغیب مردم در انتخابات را مختص بسیج عنوان کرد.

قیاسی به خدمات بی شمار بسیج اشاره کرد و یاد اور شد: بسیج زحمات و خدمات فراوانی از جمله اردوهای سازندگی، گروه های جهادی، کمک رسانی در حوادث طبیعی، پرداخت تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی، خدمات بهداشتی و ساخت سالن های ورزشی برای مردم انجام داده است.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته کتاب و کتاب خوانی اشاره کرد و افزود: وضعیت کتاب در ایران تاسف بار است زیرا که سرانه مطالعه در ایران 2 دقیقه می باشد.

وی کتاب را بهترین سخنگو و هدایت گر دانست و از نماز گزاران خواست کتاب های موجود در مساجد را موقع حضور در مسجد مطالعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار