خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین گفت: با آمادگی کامل برای اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در میدان های مختلف بصیرتی،اقتصاد مقاومتی،فرهنگی و ورزشی حضور خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۷۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول نکوئیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین از اقدامات مختلف و برنامه های اجرایی بسیجیان پایگاه های مقاومت این حوزه در سطح ادارات و کارخانجات طی دو هفته گذشته خبرداد و گفت: با آمادگی کامل برای اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در میدان های مختلف بصیرتی،اقتصاد مقاومتی،فرهنگی و ورزشی حضور خواهیم داشت.

اولین برنامه اجرایی حوزه در هفته اخیربرگزاری مانور پدافند غیرعامل در محل تصفیه آب شیروان بود.

این مانور که به همت پایگاه اداره آب و فاضلاب برنامه ریزی شده بود با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان همچون آتش نشانی،آب و فاضلاب شهری،اورژانس و هلال احمر با هدف کسب آمادگی بیشتر و هماهنگی بین دستگاه های شهرستان در مواقع ضروری برگزار شد.

در یکی دیگر از برنامه های حوزه بسیج امیرالمومنین اعضای شورای قشر کارمندی شهرستان طی جلسه ای اعضاء هیئت رئیسه جدید را انتخاب کردند و آقای عبدالهی بعنوان رئیس این شورا معرفی شد.

سومین فعالیت بسیجیان این حوزه در قشر کارگری بود که با برگزاری جلسه ای بسیجیان جناب مهندس سعیدی را به عنوان ریاست اعضاء هیئت رئیسه جدید خود انتخاب کردند.

رسول نکوئیان همچنین از تشکیل ستاد هفته بسیج در این حوزه خبر داد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا،مسابقات فوتسال جام ولایت به یاد 3000 شهید استان خراسان شمالی، نشست های بصیرتی ،افتتاح پایگاه، عطر افشانی گلزار شهدا از جمله برنامه های محوری این حوزه درهفته بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار