امروز بسیج در جهان به عنوان یک نیروی قوی و برخاسته از ملت شجاع ایران شناخته شده و موجی از وحشت و هراس را در دل دشمنان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۷۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي، امام جمعه پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد با بیان اینکه پنجم آذرماه 1358 یاد آور تأسیس و تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی(ره) است، گفت: نام بسیج یاد آور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخی ما است.

وي با تبریک هفته بسیج افزود: امروز بسیج در جهان به عنوان یک نیروی قوی و برخاسته از ملت شجاع ایران شناخته شده و موجی از وحشت و هراس را در دل دشمنان ایجاد کرده است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اينكه بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی و از الطاف الهی است، اظهار داشت: اوایل انقلاب با توجه به شرایط خاص آن زمان و تحمیل جنگ به ملت ايران، نبود امكانات و نيروهاي منسجم باعث شده بود بسیج، در جبهه و پشت جبهه حضور يافته و از انقلاب دفاع كند.

رشادي ادامه داد: با وجود همه فشارها و توطئه‌ها در زمان جنگ تحميلي عراق عليه كشورمان، بسيج بود كه در مقابل دشمنان ایستاد و زمينه پیروزی جوانان این مرز و بوم از استکبار جهانی از آمريكا و كشورهاي اروپايي و آفريقايي گرفته تا عرب ها در هشت سال دفاع مقدس را رقم زند.

خطيب نمازجمعه پارس آباد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز داعش کشورهای اروپایی از جمله فرانسه را نیز به لرزه در آورده است گفت: این ماری است که خود آنها در آستین پرورش دادند و امروز گریبانشان را گرفته است.

وی بیان کرد: آمریکا و ایادی استکبار از جمله اسرائیل و مدافعانش می‌خواستند با تشکیل گروه داعش مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و با اسلام مقابله کنند اما امروز داعش حتی به خود این کشورها نیز رحم نمی‌کند.

رشادي همچنين با بيان اينكه بیکاری مهم ترین عامل کشیده شدن جوانان و نوجوانان اين شهرستان به سمت اعتیاد، بزهكاري و شرارت است، از مسئولان خواست با فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان، بنیان خانواده را تحکیم بخشند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه همچنين از افتتاح اولين حوزه علميه برادران در پارس آباد با حضور نماينده ولي فقيه در استان و پرداخت هزينه ساخت آن از سوي خيرين قدرداني كرد و از فراهم شدن زمين مورد نياز براي احداث ساختمان حوزه علمیه خواهران در اين شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات