خبرهای داغ:
دوره مقدماتی آموزشی ویژه مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان استان قم طی روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 آبان در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دوره آموزش مقدماتی فرهنگیان بسیجی و مربیان صالحین استان که با حضور بیش از 50 فرهنگی بسیجی از نواحی و مناطق هفت گانه آموزش و پرورش قم برگزار شد، تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه بخصوص اساتیدی از جامعة المصطفی(ص) و مرکز تولید اندیشه صالحین کشور به ارائه موضوعاتی چون کلیات صالحین، قوانین جدید امر به معروف و نهی از منکر و ویژگی ها و وظایف مربی پرداختند.

همچنین مبانی انسان شناسی اسلامی، تحلیل مسائل سیاسی روز، فضای مجازی، مخاطب شناسی و مدیریت حلقه از دیگر مباحث ارائه شده در این دوره دو روزه بود.

به گفته عباس روحی مسئول سازمان بسیجی فرهنگیان استان قم، به خواهران و برادران فرهنگی شرکت کننده در این دوره، علاوه بر گواهی مربیگری از طرف سپاه، معادل 12 ساعت ضمن خدمت با عنوان آشنایی با شجره طیبه صالحین اعطا می شود.

وی گفت: پس از برگزاری دوره، جلسات حلقه مربی با سرگروه های هر ناحیه به طور ماهیانه و بر اساس موارد مطرح شده در دستورالعمل، برگزار می شود.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه نیز در مراسم افتتاحیه دوره حضور داشت.




ارسال نظرات