خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: ارتش ده‌ها میلیونی بسیج ایران از قدرت استکبار هیچ هراسی ندارد و اگر احساس کند خطری دنبال تهدید کردن نظام اسلامی است اقدامات لازم برای مقابله با آن خطر انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۸۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

رضا حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه رزمایش شهدای خلیج فارس در منطقه عمومی استان قم با حضور گردان‌های رزمی 6 استان در حال برگزاری است اظهار کرد: بخشی از گردان‌های رزمی سمنان، تهران، تهران بزرک، اراک، قم و البرز در این رزمایش حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه استان قم نزدیک به پنج هزار و 370 نفر را در این منطقه در قالب 20 گردان ساماندهی کرده است تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی امام حسین(ع) مدیریت این رزمایش را بر عهده دارد و در این رزمایش تمهیدات لازم جهت ساماندهی، استقرار و اسکان گردان‌ها انجام شده است و روز آینده بسیجیان رزمایش اصلی را اجرا می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه ساماندهی تمام گردان‌های بسیج استان‌های مذکور در منقطه‌ای محدود اقدام دشواری است گفت: در این رزمایش برنامه‌های مختلفی رزمی در نظر گرفته که در آن‌ها تدابیر ایمنی و امنیتی نیز اندیشه شده است.

وی بکارگیری تجهیزات نظامی به صورت گسترده را یکی از ویژگی‌های رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف در تامین ایمنی و بسترهای مورد نیاز برای حمل و نقل نیروهای این رزمایش مشارکت داشته‌اند.

حافظی از وسعت جغرافیایی رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس یاد کرد و تصریح کرد: آشنایی با اهداف نظامی، نمایش بخشی از توان نظامی بسیج و اعلام آمادگی برای دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمنان بخشی از اهداف این رزمایش است.

وی با بیان اینکه رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس پیامدهای بین‌المللی گسترده‌ای دارد اضافه کرد: ارتش ده‌ها میلیونی بسیج ایران از قدرت استکبار هیچ هراسی ندارد و اگر احساس کند خطری دنبال تهدید کردن نظام اسلامی است اقدامات لازم برای مقابله با آن خطر انجام می‌دهد.



ارسال نظرات