خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس:

مسلمان نباید از پاسخ به گزافه‌گویی‌های دشمن اسلام غافل شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمان باید از دید قدرت با دشمن اسلام برخورد کند و نباید هرگز از پاسخ به شعارها و گزافه‌گویی‌های آن‌ها غافل شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی پنج‌شنبه شب در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس که در منطقه عمومی استان قم در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه قرآن کریم در آیات مختلف به مجازات سنگین در نظر گرفته شده برای کفار و دشمنان اسلام اشاره کرده است تصریح کرد: رحمت ربانی فقط به مریدان دین اسلام تعلق می‌گیرد.

وی از جنایت‌های کشورهای استکباری در ایران اسلامی یاد کرد و افزود: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و قسم خورده ملت ایران هرگز نرم نشده است و این حقیقت به خوبی در دشمنی‌های کنونی مسئولان این حکومت استکباری قابل مشاهده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسلمان باید از دید قدرت با دشمن اسلام برخورد کند و نباید هرگز از پاسخ به شعارها و گزافه‌گویی‌های آن‌ها غافل شود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم برای مسلمانان در مقاطع مختلف زمانی تکلیف مشخصی را تعیین کرده است ابراز کرد: طبق آیات قرآن کریم افرادی که کفار را گشایش‌گر مشکلات مختلف و دوست خود می‌دانند جامعه را به سمت تباهی هدایت می‌کنند.

آشتیانی با اشاره به اینکه مسلمانان طبق آیات قرآن کریم نباید سلطه‌گران را همراهی کنند یادآور شد: برای نجات جامعه اسلامی از مشکلات باید با ایمان به وعده‌های الهی و تقوا به دارایی‌های درونی کشور تکیه داشته باشیم.

وی از تسلحات نظامی کنونی جامعه به عنوان عامل بازدارنده‌ای برای کشورهای استکباری یاد کرد و ادامه داد: این تسلیحات از دشمن به جامعه اسلامی نرسیده است بلکه جوانان این نظام به دانش و توانایی‌های خود ایمان آورده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرده‌اند در صورتی که دشمن نمی‌تواند تحقق این دستاوردها را باور داشته باشد.



ارسال نظرات