خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری رزمایش‌های رزمی بسیج روحیه دشمن را تضعیف و روحیه مبارزان اسلام در سوریه و عراق را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۱۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی پنج‌شنبه شب در حاشیه رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، اظهار کرد: با توجه به گستردگی فعالیت بسیج در عرصه‌های مخلتف، حضور پرشور بسیجیان در رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس چشم‌گیر و قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه فضای رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس یاد و خاطره جبهه‌های دوران دفاع مقدس را زنده می‌کند تصریح کرد: این رزمایش اثبات می‌کند که نشاط و روحیه جهادی بسیجیان کنونی نظام اسلامی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در این شرایط سخت آب و هوایی در این منطقه بیابانی حضور یافته و به اجرای رزمایش می‌پردازند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن با نگاه به حضور پرشور بسیجیان در رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس مایوس می‌شود زیرا این حضور بخشی از دستاوردهای نظام را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن توانایی‌های نظامی بسیج را رسد می‌کند ابراز کرد: این رزمایش بازدارندگی خاصی برای دشمنان به دنبال خواهد داشت و تحرکات دشمن را پاسخ می‌دهد.

آشتیانی از میزان تاثیرگذاری بسیجیان در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: برگزاری رزمایش‌های رزمی بسیج روحیه دشمن را تضعیف و روحیه مبارزان اسلام در سوریه و عراق را تقویت می‌کند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها