مراسم هیئت عاشقان ولایت با حضور بسیجیان، فرماندهان حوزه های بسیج و مربیان صالحین، در محل مصلی نماز جمعه چناران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه چناران افزود: با آغاز هفته بسیج، وارد ۳۷ امین سال روییدن این شجره طیبه در بستر قلب های با ایمان امت اسلامی خواهیم شد.

سرهنگ آذرکیش افزود: گزارش ۳۶ ساله بسیج در قالب یک یا چند جمله نمی گنجد. مادر شهیدان افراسیابی پنج فرزند خویش را تقدیم اسلام می کند و وقتی همه فرزندان جوانش به دیدار حق می شتابند؛ خطاب به حضرت امام (ره) می گوید" امام، من هرچه داشتم تقدیم کردم اجازه بدهید خودم بروم جبهه".

وی اظهار داشت: گزارش بسیج در قلب همه ملت ما بوده است و در خاطره تک تک مردم وجود دارد؛ از هر محله ای که می گذریم نام شهید، جانباز و آزاده ای وجود دارد که این ها گزارش های بسیج اند.

فرمانده سپاه ناحیه چناران تصریح کرد: اگر امروز بیداری ملت را شاهد هستیم، این بیداری مرهون همین فداکاری ها در عرصه جهاد نظامی و فرهنگی بسیجیان است.

آذرکیش افزود: بسیجی بر خلاف انسان های غربی که همه چیز را برای خودشان می خواهند، برای رضای خدا از خودگذشتگی و به مردم خدمت می کند. بسیجی کسی است که از همه بیشتر به مردم خدمت می کند و از همه بیشتر از فرصت ها استفاده می کند. بسیجی بیدار است و در فتنه های گوناگون بصیرت دارد و راه حق را از باطل تشخیص می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها