امام جمعه کوثر:

بسیج افتخار ملی است

فعالیت های بسیج در عرصه های فرهنگی، تربیتی، نظامی بخصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در روستاها ستودنی است.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۲۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی، امام جمعه کوثر در خطبه های نماز جمعه کوثر ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، بسیجان را مایه افتخار و سلحشوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در شهرستان کوثر همانند دیگر نقاط ایران اسلامی فعالیت های فرهنگی، تربیتی، نظامی و اعمالی در راستای حفظ انسجام و همچنین رفع محرومیت در شهر و روستاها از سوی بسیجیان بی منت شهرستان کوثر انجام یافته است که قابل تقدیر است.

وی در ادامه از حضور حد اکثری حلقه های صالحین، بسیجان و دیگر اقشار مردمی در نماز عبادی سیاسی جمعه تقدیر و تشکر کرد و افزود: از مسئولین سپاه ناحیه کوثر بالاخص مسئول تعلیم و تربیت این نهاد مقدس تشکر میکنم که حلقه های صالحین را در شهر و حتی در دورترین و محروم ترین روستای شهرستان کوثر احیا کرده اند و این نشانگر روحیه بسیجی مسئولین سپاه کوثر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر با اشاره به اینکه بسیج، سیاسی کار و جناح پرست نیست اظهار کرد: خدمت بی منت بسیج در تمامی عرصه ها بخصوص در محرومیت زدایی مناطق محروم و پیشروبودن در احیای اقتصاد مقاومتی در جای جای شهرستان کوثر نشان از عملکرد بی منت بسیجان است که لازم است مسئولین در راستای توسعه و پیشرفت متوازن شهرستان از این نیروی مقدس استفاده کنند.

خطیب جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود به نارسایی بخشی از پروژه ها بخصوص آب شرب روستاهای شهرستان کوثر اشاره کرد گفت: انتظار می رود که مسئولین امر در حمایت از اهالی روستاهای شهرستان با کیاست و درایت خود مسائل و مشکلات مربوطه را حل و فصل کنند.

حجت الاسلام بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عملیات تروریستی تروریست های داعش در فرانسه اعمالی است که دولت فرانسه خود آن را رقم زد گفت: اولین حامی تروریست ها و برگزاری جلسات برای تروریست های النصره خود مسئولین فرانسه بودند و طبیعی است که امروز پرورش دهندگان تروریسم خود گرفتار اعمال غیر انسانی تروریست ها شوند.

امام جمعه کوثر اسلام هراسی را اولین گام تروریست های داعش در عملیات انتحاری و تروریستی عنوان کرد و افزود: هدف تروریست ها اسلام هراسی و ریشه کن کردن اسلام در جوامع بین المللی است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از چند سال است که تروریست های داعش به اعمال غیر انسانی خود در سوریه و عراق ادامه می دهد ولی هیچ یک از جوامع بین المللی و دولت های غربی و اروپایی به آن توجهی ندارند اما در عملیات تروریستی شب جمعه کشور فرانسه که 3 یا 4 نفر کشته شده اند فرانسوی ها و همپیمانانش جهان را به هم ریخته اند و حکومت نظامی برپا ساخته اند تا شاهد تکرار این عملیات تروریستی نباشند.

حجت الاسلام بیگی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: افتخار می کنیم که ایران اسلامی از هر نقطه جهان امن تر و پر صلابت است و افتخار می کنیم که مردم سالاری دینی در ایران اسلامی منجر به امنیت شده است و این مرهون ولایت فقیه و مردمی است که با ولایت بوده و هستند و خواهند بود.

ارسال نظرات