ویژه برنامه هفته بسیج در میناب تشریح شد

سرهنگ حبیب الله سهرابی در نشست کنفرانس خبری پیرامون تشریح برنامه های هفته بسیج از برگزاری بیش از یک 100 برنامه متنوع فرهنگی –ورزشی ویژه برنامه های هفته بسیج در میناب خبرداد.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی ضمن تشریح برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی و ورزشی ویژه برنامه های هفته بسیج از برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا را هفته مبارک بسیج در میناب خبرداد.

سرهنگ سهرابی با اشاره به برگزاری برنامه های شاخص در قالب همایش های متنوع و جذاب در هفته بسیج  افزود: همایش 5 آذر و همچنین همایش تجمع حلقه های صالحین  در طول هفته یکی از جذاب ترین برنامه هایی هستند که در سطح استان برگزار می شود.

شایان به ذکر است ،برنامه های پیاده روی خانوادگی ،مسابقات ورزشی در سطج روستاها و شهر ،بازیهای بومی محلی ،افتتاح پیست موتور سواری از جمله طرح هایی است که در طول هفته بسیج در میناب اجرا می شود.

 وی همچنین از افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی  و محرومیت زدایی در هفته بسیج خبر داد و گفت: این طرح ها در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی و رفع  محرومیت زدایی از روستاهای کم برخوردار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار